Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utři jen krev

27. 07. 2016
4
7
719
Autor
Amale

Nechci, abys mě miloval.

Utři jen krev ze rtů,

Které si troufly zmínit se o lásce.


7 názorů

Amale
17. 11. 2016
Dát tip

Gogin: díky!!

fakt moc.


Gogin
16. 11. 2016
Dát tip

dobrý!!!


Amale
27. 07. 2016
Dát tip

qíčala: Díky. Hrany jsou k tomu, aby byly ostré. Krev se utře. Všechna snad nevyteče.


Amale
27. 07. 2016
Dát tip

okolojdoucí: děkuji za odezvu.


Amale
27. 07. 2016
Dát tip

Karlovi: ta změna slovosledu tady plní dvojí funkci: významovou a fonetickou. ale koukám, že obě - mimo tebe. To nevadí. každý čtenář je jiný. Akorát je zajímavé, že to, co ti není v básni jasné, automaticky prohlašuješ za chybu autora, ale takoví už někteři lidi jsou.  V různosti je krása světa. Báseň se ti líbí - takže dnešní den ti přinesl pozitivní zážitek.


(předesílám, že se mi básnička líbí)  maličkou chybku v důrazu dělá to "jen" použité zde spíše ve smyslu "aspoň" či "ale". Utři jen krev - dělá dojem více věcí k utírání z nichž oslovený má zůstat "jen" u krve, ostatní nechat neutřené. Zvlášť v názvu to je patrné. Čtenář se jistě zorientuje, ale je škoda myšlenku nevyjádřit lépe. Myšlenka je nosná.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru