Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po stranách Moravy popáté...

02. 08. 2016
7
26
1051
Autor
aleš-novák

Minulý víkend (29.-31.7. 2016) v Hodoníně došlo ke srocení mnoha autorů z Moravy, Slovenska, Čech, Polska a Bulharska. Kdyby to někoho zajímalo, tak zde je článek pana Soukupa včetně spousty fotografií...

 

 http://www.zahorskakniznica.eu/


26 názorů

za rok bude další pokračování...:o)


Horác
25. 08. 2016
Dát tip

Aleši, díky za odkaz, i když pozdní. Škoda, poslechl bych si. Jo a taky... těší mě již po několikáté, když konečně z fotek vím, kdo je ten Aleš nekonečný vtipálek. Tomáš


Lnice
04. 08. 2016
Dát tip

na Slovensko také trefím, popřípadě vezmu mapu.-) jo, já občas přilnu k pilnu.-)


neříkají ti pilnice :o)

jo a za rok to bude na Slovensku, asi v Senici...aby tě to nepřekvapilo :o)


Lnice
04. 08. 2016
Dát tip

aha, škoda, já už se chtěla přihlásit.-))


Lnice: mrkni na www.postranachmoravy.cz , tam je víc informací...

akorát je ještě na přihlašování asi brzo, stačí tak na jaře :o)


Lnice
04. 08. 2016
Dát tip

Jé, pokud můžu, ráda bych příště přijela.-)


mne to pripada ako pochybna akcia bez nejakeho zakladneho konceptu a zaroven snahy aspon sa pokusit ist mimo komunitu. --- chapem ze chlast a stretavka ale to citanie sa da spravit aj s nejakym aspon elementarnym tlakom na uroven autorov....


Aš: ve skutečnosti je to celkem příjemný večírek, občas přerušený nějakým tím čtením...a kupodivu se tam nikdo nezastřelil, pokud vím...


...no ty vole. to je presne ten typ akcii po akych sa chce clovek zastrelit: aj ked pales s papsom patria k mojim oblubenym obskurnym postavickam


nějak to letí(


to víš, tihle bohémové...


ten v červeném, Zdendo...loni i letos.


8hanka
02. 08. 2016
Dát tip

vidim, ze si bol aj minuly rok a ak sa nemylim na fotkach vidno, ze si nielen cital:)


okoloidúci
02. 08. 2016
Dát tip

no, myslel som si to aj ja, no v takýchto prípadoch sa radšej pýtam strýčka gúgla, a fakt ma prekvapilo, koľko výskytov ponúkol :)


ach jo, a já už myslel, jak jsem zase originální...tak nic, no :o)

takže "do roka a do dna", jak říkal Kozina...



v textu jsou jen největší hvězdy...my skromní pěšáci jsme s tím smířeni :o)

in vivo veritas? :o)


okoloidúci
02. 08. 2016
Dát tip

... ani v texte som nenašiel zmienku... na budúci rok sa na teba prídem pozrieť in vivo :)


ale vystoupil...dokonce multimediálně, slovem i písní...:o) ale lidí tam bylo tolik, že ne všechno může být na fotkách.


okoloidúci
02. 08. 2016
Dát tip

aleši, oceňujem, že si sa neskrýval pred fotoobjektívom, na druhej strane ma mrzí, že si nevystúpil s ukážkami svojej tvorby :)


jo, vyměnil jsem komunitu virtuální za reálnou...:o) teď budu týden dohánět ten spánkový dluh...


okoloidúci
02. 08. 2016
Dát tip

... mi bolo divné, že si sa na písmáku tri dni neukázal :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru