Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíli nahý...

04. 08. 2016
8
12
1060
Autor
Muamarek

 

 http://muamarek.rajce.idnes.cz/Petrin_s_pelem_cervence%2C_16/#DSCN0115.jpg

 

 

Spadlé hvězdy sotva vzplanou
nový vesmír ovšem tvoří
tkaný z hor – a také moří
než květ řekne: Nashledanou

 

V listí rosu otesanou
již i měsíc srpen hýčká
nepracuje v rukavičkách
Nedívá se nikdy stranou

 

Z vlasů copánky má hadí
jeho čelo vánek chladí
z jeho dlaní úsměv sálá

Kde že nechal vlastní mládí?
Jako všichni před ním - pádí
Chvíli nahý
Chvíli v gala


12 názorů

Muamarek
05. 08. 2016
Dát tip

Někdo vidí, někdo nevidí. Mám jak básně konkrétní, tak abstraktní...

 

 


.. a Bříza ti věnovala zase asi nejvíc upřímnosti - tak jí pro jistotu odbydeš do očí bijící a úplně zbytečnou lží, a máš pocit zeš to vyřídil že. Ale já ti říkám že právě proto že tak povrchně píšeš jako básně, PROTO se nedovedeš zorientovat ani v jednoduché lidské situaci. Je to jeden a tentýž přístup.


Muamarek
04. 08. 2016
Dát tip

Jinak - ta báseň je popisem toho obrázku v Prologu. Je to pocitová záležitost, fantazijní. A samozřejmě si každý může přimyslet své vlastní obrazy, bez ohledu na tu fotku...


Muamarek
04. 08. 2016
Dát tip

Protože s ním nesouhlasím, ale poděkovat mu mohu, Tobě též :-)))


Muamarek
04. 08. 2016
Dát tip

Goro, Čudlo, Diano, Kočkodane: Díky Vám tu všem a krásné dny :-)))


Čudla
04. 08. 2016
Dát tip

Pěkné /*


Kočkodan
04. 08. 2016
Dát tip
I Walda vedel, ze nepádí jenom konícek.

děti vy ten smysl doslova mlátíte líbivými básnickými obraty po hlavě, jako kdyby na významu slova vůbec nezáleželo. Hlavně ať jsou "hvězdy, vesmír, květ, tkaný, rosa, copánky..." a ovšem taky "vánek", ten chyběl. A když někde totálně ustřelíme (otesaná rosa) tak vlastně proč ne... Přitom tato básnička myslím není bez zajímavé a v podstatě optimistické myšlenky koloběhu, avšak povinné "básnění" ji utlouklo. Krása slova je ve VHODNOSTI, uměřenosti, nikoliv v POČTU. Držte se myšlenky, krása pak vyjde sama..


Diana
04. 08. 2016
Dát tip

Pravda pravdoucí, jako namalovaná :-)*


Gora
04. 08. 2016
Dát tip

Všechno nám to nějak pádí...pěkné, i záplava květů:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru