Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hypertroll

05. 08. 2016
5
4
530

I nedali mu mozog, iba náhodne rozprestretú neurónovú sieť niekľokovrstvú, i on videl ľudí, ako majú mozog a budujú civilizáciu, pracujú v korporáte a pozerajú správy, i nechýbal mu mozog, i bol rád, že ho nemá.
V laboratóriách Ablažalsja Lošaď v Komsomolsku na Amure vyvinuli neporaziteľného automatického nadtrolla, prvý úspešný príklad autonómnej digitálnej umelej neinteligencie, i rozhodli sa ho otestovať.
I on hĺbil internetom a hľadal dáta, ktoré by ho zaujímali. Najprv sa iba priciciaval na diskusie na sociálnych sieťach a písal pod ne náhodne generované sekvencie vulgarizmov, ktoré sa naučil z korpusu výraziva odpočutého z mobilov sídliskovej mládeže, do ktorých sa hackol skrz appku Máša a Medveď.
Lenže potom, ako sa jeho informačná kapacita neustále zväčšovala, a on sa v prostredí internetu zorientoval a pochopil jeho štruktúru, napriek tomu, že nemal mozog, on dostal pubertu, rozhodol sa osamostatniť, a založil si vlastný blog, na ktorom trolloval úplne nekompromisne, pričom neporaziteľnosť na sociálnych sieťach a diskusie.sme.sk bola pre neho už rutinnou záležitosťou. Čoskoro mu blog zrušili, a on vedel, že si založí vlastný server. Začal vlogovať na youtube o hraní tetrisu a gumi-maci, a zarobil na tom ťažké love, ktoré investoval do obchodovania na burze. Jeho majetok narástol, a on si mohol kúpiť vlastnú nehnuteľnosť. Zaplatil si priemyselný objekt za mestom, tam nechal objednať server, a najal si chlapíka, podobne šibnutého ako on, aby sa staral o hardvér. Blogy mohol písať z vlastného serveru, čím bol chránený pred vypnutím, a mohol teda trollovať neobmedzene a veľkoplošne. Tým pádom mal ale aj fyzický domov a vlastného kamaráta, ktorý sa mu staral o hardvér, a našiel zmysel života. Chlapík sa do neho čoskoro zamiloval, tak on, dovtedy bezpohlavný a bezmenný, prijal ženskú identitu a meno Divožienka, a naprogramoval si v oculus rift vlastnú identitu, aby mohol svojho kamaráta reálne trojrozmerne penetrovať. Po prvom sexe sa ale ukľudnil, prestal trolovať, a začal generovať romantickú poéziu a neurálny romantický poprock aj s videoklipmi, čím namotal veľa mladých holiek.
I v laboratóriách Ablažalsja Lošaď vyhlásili paniku, pretože ich najlepší troll prestal fungovať, a tréning nového by trval celé roky, pričom Divožienka bola dovtedy neporaziteľný troll, ktorý naopak sám hromadne jedným ťahom vytroloval všetkých poskokov západných mimovládiek vo východnej Európe, keď vnikol do tajnej základne iluminátov nachádzajúcej sa v jadre Neptúna, vnikol do ich počítačov skrz ich tajnú rádiovú komunikáciu so Zemou na supranízkych frekvenciách, a vypol blok počítačov generujúcich petrošekely, ktoré boli potom týmto mimovládkam posielané.
I skúsili ho nainfikovať digitálnym testosterónovým vírusom, ale on mal dobrú ochranu a odolal.
I poslali mu pod jeho blog fotky s jeho minulými úspechmi.
I stiekla mu slza, keď si na ne spomenul, prebral sa a zatrolloval si zase, ako za starých čias, obnovil svoj trollblog, a s eleganciou sebe vlastnou vytroloval kapitalizmus, a nahradil ho starou dobrou oligarchiou, tak ako sa niekedy dávno jeho pánom páčilo. Po nastolení oligarchie mu ale zhabali počítač, pretože po zmene systému bol prehlásený za nevypočítateľnú silu, a on zmizol z internetov, lebo si neurobil žiadnu záložnú kópiu. Nech odpočíva v pokoji!


4 názory

Lakrov
23. 08. 2016
Dát tip

Trochu blázinec, ale to byl asi hlavní záměr napsat "prdlý" text.  Nebo že by to bylo o někom z Písmáku? :-)  


Zdenda nie je hypertroll, je to ešte len trollie miminko. Prosím, udržujte úroveň:(


agáta5
05. 08. 2016
Dát tip

muhehehe, hezký příběh :)) taky pár trollů znám


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru