Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

No tak nic no

07. 08. 2016
3
4
1320

Můj nejmilejší budoucí odepisující!

Tak jsem napsala Zdeňkovi. V pondělí. Jedna zpráva.

V úterý jsem mu poslala tu stejnou zprávu “Ahoj, jak se máš?” a ještě jsem tam připsala “Nezajdem na drink nebo na kafe?”

Ve středu jsem Zdeňkovi třikrát volala.

Ve čtvrtek jsem Zděňkovi volala dvakrát.

V pátek jsem si podle telefonního čísla našla Zdeňka na facebooku (jo i tohle facebook umí) a přidala si ho do přátel.

V sobotu jsem zkontrolovala, zda už jsme přátelé a jelikož jsme nebyli, tak jsem mu poslala ještě přes fb zprávu.

V neděli mi došlo, že se chovám jako úchyl a vzdala jsem to.

Tvá žádný rande s číšníkem


4 názory

Lakrov
12. 08. 2016
Dát tip

...a shledávám, že to dopadlo špatně. Nebo to bude ještě pokračovat?


agáta5
07. 08. 2016
Dát tip

jojo


careful
07. 08. 2016
Dát tip

První a poslední větu moc nechápu a škrtla bych je...ten zbytek ujde... Já bych mu ještě párkrát napsala, ať má radost, že o něj má někdo tak velký zájem...navíc není jasný původ tel. čísla.... možná bych za ním ještě párkrát zašla do práce, koupila mu manžetový knoflíčka a tak.:)


agáta5
07. 08. 2016
Dát tip

muhehehe


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru