Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Áčko

08. 08. 2016
5
29
1266
Autor
Delectatio

!JSI-LI MLADŠÍ OSMNÁCTI LET, OKAMŽITĚ OPUSŤ TUTO STRÁNKU!

!zodpovědně prohlašuji, že všechny postavy již dosáhly plnoletosti!

 

Ozvalo se sténání. Šla jsem se podívat… a bleskově jsem přidřepla za zábradlí.

Soulož v přímém přenosu – ségru šukal její kluk!

Dělali to dole v obýváku na gauči. Mysleli, že nejsem doma, jinak si to neumím vysvětlit.

Měla bych se sebrat a tiše odejít, ale prostě jsem se nemohla odtrhnout. Sára na něj právě dosedala. „Už ho tam chci,“ sípala u toho. Popadla jeho penis (na chvíli jsem ho zahlédla) a zavedla ho do sebe.

Kluk (Majkl nebo tak nějak) zezdola přirážel a ségra mu šla naproti.

A já cítila, že začínám vlhnout!

Občas se mi to neočekávaně stávalo. Třeba v metru nebo ve třídě… Nevědomky jsem si zajela rukou do kalhotek.

Oba byli nazí a krásní jako bohové! Jejich těla se leskla potem.

Seděla jsem na bobku a hecovala se k tichému ústupu (zalezu do pokoje a budu dělat, že tu nejsem). Moje ruka si však zase jednou žila vlastním životem. V kalhotkách si dělala co chtěla, a vůbec nebrala ohledy na to, co po ní chce hlava.

Kluk (že by Míťa?) shodil ségru, otočil ji směrem ke mně a začal jí to dělat zezadu. Jeho boky narážely do Sářina zadku a vyvolávaly úžasné vlnění. Kam se hrabalo porno!

Přes zadek jsem si stáhla kalhotky a stále v podřepu si je srolovala ke kolenům.

Co to děláš? Co to tady vyvádíš, ty demente? Slyšela jsem v duchu slabý hlásek vzdoru.

Závan chladnějšího vzduchu popostrčil moje vzrušení do červeného políčka a hlásek vzdoru jednoduše utopil.

Obnovila jsem masturbační proces (v tom jsem byla fakt dobrá), a musela se chytit zábradlí, abych v návalu rozkoše nespadla na zadek.

A zábradlí samozřejmě zapraskalo.

Kluk vzhlédl a jeho oči se setkaly s mýma. Frekvence přirážení zpomalila.

Vytřeštila jsem na něj oči, a hned si ke rtům přiložila vlhký prst.

Prosím, ať nic neříká! Ježíši, to by byl průser! Kdyby mě Sára viděla, kdyby to vykecala našim…

Slibuju, slibuju, že se pomaličku odplížím…

Srdce mi bušilo do žeber, jako by chtělo ven z hrudního koše.

Ale kluk (je to jméno vůbec od M?) začal přirážet nanovo. Ségra si ničeho nevšimla.

Tak, zvednout se a odplížit! Šup! Honem! Teď!

Avšak signál se cestou z mozku do nohou někde ztratil. Dál sedím na bobku a dělám si to. Úplně jsem se zcvokla! Na svou obranu musím říct, že jsem nic víc sexy v životě nezažila…

A co udělal ten bezejmenný hezounek? Položil ségru na bok a natočil ji mým směrem, abych pěkně viděla, jak do ní zajíždí…

Ježíškovi voči! Ten pohled ale stál za to! Kluk se na mě zase podíval a rošťácky na mě mrknul.

Projela mnou taková vlna, že jsem neovladatelně praštila čelem do zábradlí. Zadunělo to.

Sára okamžitě ztuhla.

„Moniko?!“ vykulila na mě oči. „Co tam děláš?!“ jako tygřice skočila po přehozu a snažila se do něj zabalit. Její kluk z toho měl evidentně prdel…

„Co tam děláš? Jak to že jsi doma?“ sypala ze sebe. Zatím byla v takovém šoku, že nestihla být nasraná. Ale to přijde…

A co jsem dělala já? Jako jelito jsem dál seděla na galerii na bobku s kalhotkami zařízlými pod koleny, a oběma rukama jsem vytřeštěně svírala zábradlí jako trestanec, který chce pryč z vězeňského pekla. Nebyla jsem schopná pohybu.

Jseš kráva, viď? Proč jsi nezmizela, dokud to šlo? Ptal se mě ten vzdorovitý hlásek.

„Ty nás šmíruješ? Ty úchyle!“

„Pojď k nám,“ řekl kluk a usmíval se jako ježíšek.

„Co blbneš?!“ sykla na něj ségra. Krčila se na sedačce zabalená do přehozu jako stará indiánka. Její přítel, pokud to teda byl přítel, seděl uvolněně vedle ní, kolena od sebe, lesknoucí se nalitý penis položený na stehně.

Zvedla jsem se a současně si natáhla kalhotky. V rozkroku se ke mně okamžitě přilepily. Jako uhranutá jsem kráčela ze schodiště – nějak jsem přestala přemýšlet, co dělám.

„Ser si to do pokoje!“ křikla na mě ségra.

„Ne ne, jen sem pojď.“

„Co děláš?“ otočila se na něj ségra a hodila po něm polštář. „A zakryj se!“

Se zvědavě rozšířenýma očima jsem se před ně postavila. Tak jak, ty frajírku? Kam až to chceš dotáhnout?

„Ahoj, já jsem Miki,“ podával mi ruku jako bychom seděli někde v kavárně.

Formálně jsem mu s ní potřásla: „Monika.“

„Co všechno jsi viděla, Moniko?“ usmál se. Jeho penis (takhle naživo a zblízka vypadal obrovský. Jsou takové všechny?) dál na stehně nepatrně pulsoval.

Přikývla jsem.

„Výborně! Tak už mazej zpátky…“ ozvala se Sára.

„Tak Monče dáme lekci ze sexuální výchovy,“ usmál se Miki.

„Jako jak, ze sexuální výchovy?“ nechápala ségra. „Tu nepotřebuje, porno stahuje vo sto šest.“

Jak to ví??

„Zmiz nebo o tom pornu řeknu našim,“ namířila na mě prst.

„A já řeknu, že sněžíš,“ kývla jsem ke zbytku bílého prášku na stolku. To jí trochu vzalo vítr z plachet.

A já byla stále vzrušenější…

„Tak první lekce: tohle je pinďour,“ usmál se Miki a popadl penis do pěsti. Párkrát s ním zapumpoval.

„Nech toho!“ vyjekla ségra.

Ale mě celá ta situace tak strašlivě rajcovala! Nikdy jsem nic ani vzdáleně podobného nezažila a rozhodně si to nenechám vzít. „První lekci přeskoč, frajere. Co tam máš dál?“ hrála jsem zkušenou kurvu, nevím jak moc dobře…

Začal si ho honit a druhou rukou stahoval ze ségry přehoz. Ta se s ním chvíli přetahovala, ale nakonec prohrála. Oba byli opět nazí. Sára seděla se zkříženýma nohama, jednou rukou se marně snažila zakrýt objemná prsa.

Kozy měla po mámě. Já měla jen taková malá kůzlátka. Ségra se mi smála, že já je mám po tátovi…

„Jsi ještě panna?“ ptal se Miki.

„Jasně že ne!“ zalhala jsem. „Co dál?“

„Kecá,“ řekla Sára.

„Ale orgasmus už jsi měla?“

„To víš že jo,“ pokračovala jsem v lhaní.

„Masturbuješ často?“ chtěl vědět Miki a začal si ségru přitahovat.

„Jasně že jo,“ odpověděla za mě ségra. „Kdybys viděl, kolik toho stahuje… pusť mě!“ Ale Sára už nevypadala, že je naštvaná.

Zdálo se, že ji ta situace vzrušuje stejně jako mě.

Miki si ji přitáhl a položil na záda. Roztáhl jí nohy.

„Lekce první: tohle je vagína. Nebo taky kunda, píča, šváb…“ přednášel s úsměvem.

„Jak jí můžeš říkat šváb, ty idiote?“ vyprskla smíchy ségra.

Mě však úsměv povadl, srdce se opět začalo dobývat ven z hrudního koše. Prohlížela jsem si sestřin poklad a vnímala každý detail. Místečko, které uniklo hladkému vyholení, rosu sekretu v ústí…

Jak to že ségra dovolí, abych si ji takhle prohlížela? Jak to že mě to tak vzrušuje?

Jednoduše: ona je nafrčená sněhem, a já jsem zvrácená čubka.

Anebo jsme zvrácené čubky obě…

Jediným jasným vítězem je tady Miki. Přisál se na klitoris, a ségra se okamžitě prohnula v zádech, jako by dostala ránu elektrickým proudem.

Moje ruka zajela zpět do kalhotek, kde jí bylo tak dobře.

Sára se kroutila a popadla ho za vlasy. „Běž… nahoru,“ podívala se na mě rozšířenýma očima. Její poslední pokus o vzdor.

Miki se na mě podíval s ulepeným úsměvem: „Pojď blíž, ať pořádně vidíš.“

 

… ty, kdož jsi na vážkách, tady přestaň číst. Pokud jsi úchyl (aspoň trochu) čti dál. Je to totiž mazec…

 

 

Klekla jsem si a z blízka pozorovala, jak ji líže. Občas zajel jazykem dovnitř a občas až dolu na zadek.

Podíval se na mě: „Chceš si to zkusit?“

„Ať tě to ani nenapadne!“ vyjekla ségra.

Myslela jsem, že si Miki dělá srandu, ale on to myslel vážně. Za stehna držel vlažně se zmítající sestřičku a nabízel mi její…

„Jsme ségry, magore!“ vyjela trochu vyděšeně Sára.

To mě nějak probralo, jinak bych to snad fakt udělala…

Miki už se soukal za ní.

A já z několika centimetrů pozorovala, jak do ní vniká. Byl tak dlouhý! A ségra tak hluboká! Jezdil sem a tam a leskl se.

Točila se mi z toho hlava. Hlavně tady neomdli, blbko!

Vyndal ho a nevinně mě s ním plácl přes tvář. Vykoukl na mě zpoza Sáry, která se kroutila, jakoby už zapomněla, že tam jsem.

„Tohle má Sárinka obzvlášť ráda,“ řekl a políbil ji na lalůček.

„Ne! To před Mončou nemůžeme,“ protestovala slabě Sára, ale on už jí ho cpal do zadku!

Když tam vklouzla jeho rudá hlava, Sára vyjekla slastí.

A mě údivem spadla brada.

„Lekce druhá: anální sex,“ dělal chytrého Miki.

Sára mu šla pohybem naproti a začala si to dělat.

Tak kdo je tady perverzní čubka? Zblízka jsem pozorovala ten božský tanec. Kalhotky už jsem měla dole, ani nevím, kdy se to stalo.

Za chvíli Sára křičela v orgasmu a kroutila se jako žížala. Miki z ní vyklouzl.

„Tak pojď,“ vyhrkl na mě. Zřejmě už měl namále.

„Jí ne!“ šeptala vyčerpaně ségra a roztřeseně vstávala. „Nebudeš ji tady odpaňovat…“

„Já nechci odpanit. Já to chci jako ty.“

„Co… co?“

„Já zadek trénuju, neboj. Půjčuju si ty máminy kuličky…“

„Který?“ vyjevila se Sára.

„Ty větší, modrý.“

„Ale ty přeci nejsou anální…“ řekla ohromeně.

Miki byl z naší slovní výměny na větvi. Odstrčil Sáru a lehl si na záda. Držel ho v ruce, velkého a žádoucího.

Byla to pro mě výzva.

„Ségra, neblbni…“

Jenže já už shodila tričko – poslední kus oblečení – a lehla si na Mikiho. Nalehla jsem na něj plnou vahou a cítila pod sebou každý jeho sval. Roztáhla jsem nohy. Jeho péro se mi komíhalo mezi stehny jako kobra připravená k útoku.

Ségra si sedla proti nám. „Mončo, nemusíš mi nic dokazovat…“

„Strč ho tam,“ dostala jsem skrz stažené hrdlo.

Ségra nasadila výraz Jo?! Tak jak chceš! Sáhla někam pod polštář a vytáhla gel. Vytlačila si trochu na prst a nijak ohleduplně mi ho vrazila do zadku.

Studilo to. Vzrušeně jsem funěla jako lokomotiva. „To je boží,“ usmála jsem se na Sáru.

„Úchyle,“ zakřenila se ségra, popadla Mikiho chloubu, trochu ho pohonila gelem opatlanou rukou, a namířila ho ke vchodu.

Nebo východu? Ha ha, jsem vtipná. Ne, jsem hysterická! Chci ho tam, a zároveň nechci. Proč nemůžu šukat jako slušná holka, sakra!

Sára ho do mě pomaličku zavedla, Miki pode mnou zaskučel.

„Kdyby to bolelo, hned křikni,“ nabádala mě vážně.

Bolet to teda nebude, tím jsem si byla jistá! Miki do mě zajížděl a roztahoval mi prdel. V hlavě jsem cítila slastný tlak, jako by mi měla rozkoší puknout.

Hrdelně jsem chrčela, sama jsem ten zvuk nepoznávala. „Jak je… hluboko?“

„Asi půlka,“ usmála se ségra, jako by na mě snad byla hrdá, nebo co.

Dostanu ho tam celýho! Zařekla jsem se a dosedala na něj.

„Nedivoč!“ krotila mě Sára.

Miki mě chytil za prsíčka a něžně mě mrdal. A já myslela, že se mi anál rozletí.

Byl to pocit naprostého naplnění.

Můj pohled se setkal se Sářiným. Viděla jsem v jejích očích ohníčky, dobře jsem je znala. Ségra chystala nějakou lumpárnu!

Vytlačila si trochu gelu na prst a začala mi masírovat neskutečně zduřelý poštěváček.

Chystala jsem se ji okřiknout. Podotknout, že jsme přeci ségry, jak sama zdůrazňovala… Jenže místo toho jsem vybuchla v orgasmu. Mém prvním skutečném v životě.

Do ochraptění jsem vrčela jako raněná vlčice. Miki pode mnou vykřikl. Jeho sperma mi plnilo už tak narvanej zadek a můj orgasmus byl snad nekonečný.

Vyklouzl ze mě a na okamžik jsem měla prdel jako vrata od stodoly. Byl to slastně bolestivý okamžik naprosté svobody.

„Tak o tomhle ani muk,“ zašeptala ségra a políbila mě na zpocené čelo.


29 názorů

Księżyc
09. 10. 2016
Dát tip

Skvělé zpracování, vtipně napsané. Pro mě Tvá nejlepší povídka. :)


Lakrov
23. 08. 2016
Dát tip

Asi do půlky si říkám, že na to, že se jedná o porno, nepůsobí ten text zas  až tak vulgráně. Od poloviny už si to neříkám, ale uznávám, že varování tam  bylo a přesto čtu dál. Na to, o jaký žánr se jedná, je to napsané nezvykle dobře.  


careful
10. 08. 2016
Dát tip

Já to tady beru spíš tak, že sem hodím něco, co trovna sepíšu a pak se k tomu někdy vracím... většinou to není nic vybroušeného... prostě spíš experimenty, však tohle není nakladatelství ani magnesua litera, ale Písmák!...však se podívej v kolika kategoriích to mám taky  rozházené...prej s nejvíc tipy...ty neumíš čísla?..od kdy jsou nějaké 4-5 víc než 13?

..já nic nezamotávám...od začátku se ti snažím říct, že psát obyčejný (to jest bez čehokoli jiného navíc...je fuk jak je "klasický") péčko považuju za blbost...

... tys se prostě chytla slova klasické a chtěla, abych napsala, co je neklasické péčko, což považuju za zbytečné a proto jsem taky nic o tom nenapsala...

Návštěvnost...tvé starší věci nejsou patrně jen čistá péčka...co jsem tak nahlédala... a tuhle kosočtvercovinu navštěvují lidé spíš aby si početli ty komentáře (páč mě milují!).


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Ale Careful, nebuď hubatá :D Ty se snad rozčiluješ nebo co?

Zdenda: nějaké holky tam budou, třeba bys nějakou mohl odchytit dole ve vchodě ;)


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Psát porno je asi stejná hloupost, jako psát akční černohumorně laděný příběh (tedy v tvém podání). Člověk by řekl, že dnes lidi už moc nečtou, přesto je zajímavé, jakou návštěvnost moje porna mají :)

Vybrala jsem dvě povídky s nejvíce tipy, jedna z nich byla snad předposlední – takže by měla být už vybroušená… To že se jednotlivým povídkám věnuješ tak málo, je možná chyba; možná by stálo za to, párkrát si to po sobě přečíst. Obzvlášť, chceš-li „radit“ ostatním :)

S tím „klasickým“ a „neklasickým“ jsi přišla ty. Jen si po sobě přečti komentáře. Jak říkám – už se do toho zamotáváš. Na to, že tě tahle povídka vlastně vůbec nezajímá, jí věnuješ docela dost volného času ;)


careful
10. 08. 2016
Dát tip

Pokud nedokážeš pochopit ani tak jednoduchou věc, že psaní péčka prostě považuju za demenci, tak bys asi měla přestat souložit, páč už máš ten mozek dost vyš.... !


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Zdendo, jestli vypadáš trochu k světu, stav se na casting. Ale upozorňuju tě, erekci musíš mít plně pod kontrolou…

Omlouvám se za překlep: redaktorka prózy.

Jde o to: co asi může někomu někdo radit v řemesle, které sám sotva ovládá? A Careful to navíc dělá stylem zkušené autorky s řadou románů na kontě, a přitom dělá základní začátečnické chyby… To je, jako bych radila automechanikovi, jak opravit motor, a oháněla se tím, že to auto znám, protože v něm dost jezdím :))


careful
10. 08. 2016
Dát tip

..mně je fuk, jestli je to péčko klasický, méně klasický, nebo neklasický...prostě mi připadá jako blbost psát jakékoli péčko bez náznaku jakéhokoli přesahu, nebo čehokoli jiného...jinak je fajn, že si přečteš dvě povídky (ještě k tomu ty málo oceňované)...z toho je jedna ještě předělávka úplně jiného díla od jiného autora...na kterých jsem pracovala asi tak hodinu dohromady a víš, co jak ovládám.. ale jo...píšu jen něco přes rok.... přesto to nijak neschazuje můj názor,, že psát péčko je čistá blbost...

...technicky jsem ti na tom ani nic nevytýkala...

 


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Ale já přeci vůbec nejsem uražená! Já jsem komentovala tvoje dílko, protože se ti snažím pomoct. Evidentně v psaní ještě dost tápeš. Proč si vůbec myslíš, že mě tvoje komentáře dokážou urazit? Tak si říkám, zda ona ti nechybí trochu pokora - na to, jak málo řemeslo ovládáš…

Co se týká tvého názoru tady: jde o to, že tvé komentáře jsou poněkud zmatené. To je „klasický“ péčko… a „neklasický“ péčko… Jen jsem chtěla, abys mi do toho vnesla trochu světla :)

Ale to asi nedokážeš viď? Akorát by ses do toho víc zamotala…

Jak je to vlastně s tou „redaktorkou kritiky“. V té souvislosti mě napadají dvě otázky: Za co se tady ta funkce dává (že by jen za to, že pod každým dílem necháš jakkoli nesmyslný komentář - čím více komentářů, tím jsi větší kritička), a za druhé: kdo by proboha chtěl mít pod jménem titul „redaktor kritiky“??


careful
10. 08. 2016
Dát tip

No, Careful už to nebavilo...svůj názor už řekla... pokud to nechápeš, tak holt nemá cenu to xkrát opakovat... a kritiky od uražených autorů pochopitelně nemůžu brát moc vážně, protože pak každej příjde akorát si zanadávat... jinak ta řazení do akčních, nebo erotických nesmíš brát (u mě) moc vážně... ale napsala jsi pár poznámek, co byly přínosné...třeba ta věta vysvětlující v té parodii byla opravdu zbytečně dlouhá... takže Dík


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

No jo, Careful už se nezastavila.

Nedalo mi to, mrknula jsem, jak vlastně píše ona :D Předppokládala jsem, že skvěle...


Delectatio
09. 08. 2016
Dát tip

Milá Careful, napsala jsi, že je to „klasický péčko“, z kontextu vyplývá, že by bylo lepší, kdyby to bylo neklasický péčko. Když už jsi to načala (a pornografii zřejmě velmi dobře rozumíš), mohla bys mi tedy vysvětlit onen rozdíl mezi klasickým pornem a neklasickým pornem?

Ten blábol o „dautě“ a „ženské za volantem“ a „sušence“ mi do toho fakt moc světla nevnesl :)

PS: v jakém nakladatelském domě vlastně děláš redakci prózy? Čistá zvědavost…


careful
08. 08. 2016
Dát tip

no tak napíšeš neklasický péčko... to nebude moc změna... proč to psát.. je to jako psát reklamu...

Jdu si takhle po přechodu a málem do mě vrazí dauto. Ženská za volantem svírá ve svých nalakovaných pařátech sušenku. 

Mňam, tuhle miluju.........................

 


Delectatio
08. 08. 2016
Dát tip

 Tohle je porno, Careful, PORNO! :)

Prosím odkaž mě na nějaký „neklasický“ péčko. Vůbec netuším, co tím máš na mysli…

 


careful
08. 08. 2016
Dát tip

Vyprskla jsem u výkřiku:ségru šuká její kluk a napadlo mě, proč se autor drží tak trapně puritánsky zpátky, proč to není těhotná matka s pradědou:D

...jinak čtení je fajn, ale tohle je prostě dějově jen obšlehnutý klasický péčko...to fakt nemá smysl číst, když ten film byl první...je to jak kniha podle filmu a ty jsou prostě nesmyslný počin...


Delectatio
08. 08. 2016
Dát tip

Careful: proč jsi vyprskla smíchy? Áčko přeci není žádná prdel. ;)

A máš pravdu, proč vlastně číst, když si můžeš pustit televizi...

 


Delectatio
08. 08. 2016
Dát tip

Careful: proč jsi vyprskla smíchy? Áčko přeci není žádná prdel. ;)

A máš pravdu, proč vlastně číst, když si můžeš pustit televizi...

 


Gora
08. 08. 2016
Dát tip

sorry, neznala jsem, uniklo mi, ale dva roky nás nenavštívila:-)


careful
08. 08. 2016
Dát tip

Kde?...tahle autorka tu je dýl než my dvě dohromady:D...


Gora
08. 08. 2016
Dát tip

car: máš očekávaného nováčka:-)


careful
08. 08. 2016
Dát tip

Jsem se hned na začátku začala smát tak, že jsem se skoro zadusila čočkou... přeskočila jsem střed a dopadlo to očekávatelně...no prostě takový normální porno... ale myslím, že v nějaké příslušné kategorii to možná není špatně napsané... ale proč by to vlastně někdo četl, když už existuje video?

..kromě Zdendy, který je knihomol...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru