Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Dobrej..."

11. 08. 2016
14
22
1816

Třeba se jednou dočkám.

 

Jedu si takhle v podvečer Metrem

a na "Hlaváku" přistoupí postarší týpek v širáku,

s "teletem" na zádech a s úsměvem zahlaholí:

"Dobrej den, vespolek!"

Všichni naráz zvedli hlavy.....a nyní

už, už.....by to mohlo být

a zaznělo by sborové: "Dobrej..."


22 názorů

Možná i o něco později. Ale dnes si může zdravit dosytosti. :-)))


Kolobajda
15. 08. 2016
Dát tip

V padesátejch by ho za to sbalili na okrsek VB.....     /**


Děkuji.


srozumeni
13. 08. 2016
Dát tip
,,Dobrej"...***

Až zase přístě pojede a někdo mu odpoví, podívám se, kde se nachází agáta a blacksabbath.

Moc vám všem děkuji.

I tobě, Karle, děkuji. To si tam, určitě být nemusí. Ale to máš jako v té písničce: Plavu si ani nevím jak.....Prostě se mi tam líbílo. :-)))


na začátku bych škrtnul "si" neb o hrdinku zde nejde, ona je čistá pozorovatelka, jinak je momentka celá výborná, jaksi on-line referuje o stavu civilizace ve velkém městě + plus také že to takové (takové odlidštěné) nenusí být a nebývalo, někteří lidé, ano jsou to "týpci s teletem", oni umí ještě jezdit do přírody a zpívat u táboráku, dovedou popřát ostatním "Dobrej den..."   


agáta5
12. 08. 2016
Dát tip

jóó, svět by byl veselejší, kdyby lidi reagovali spontáněji :)) škoda, že jsem tam nebyla... hihi


8hanka
12. 08. 2016
Dát tip

stáva sa,  že príslušníci staršej generácie pozdravia pri vstupe do MHD či čakárne u lekára, proste vo verejných priestoroch, je mi to veľmi sympatické, vždy odzdravím, škoda, že mladí na pozdrav zabudli,  aj na  elementárne otázky, napr. pri vstupe do kupé, či je  voľné miesto... pozdrav, poďakovanie už nepatria k základom výchovy...


MKbaby
12. 08. 2016
Dát tip
A nebyl to revizor? :-) Jel jsem před časem se svým kamarádem metrem a přistoupil revizor. Jak se zavřely dveře, začal mlčky obcházet vagón s odznakem revizora na dlani a když došel k nám, kamarád pronesl: "Díky, ale já odznaky nesbírám..." :-)

Gora
11. 08. 2016
Dát tip

Kočkodan: jak tě znám, zdravil bys a hodně hlasitě...byl bys dokonalý mediátor :-)  Evži, dobrý postřeh, já měla nedávno podobný a možná zpracuju:-)))


...tedy já bych odpověděla....a hlasitě......*/***


Kočkodan
11. 08. 2016
Dát tip
Sakra, to jste nemohli taky zabučet?! Přísahám, že kdyby se tohle stalo ve zdejším metru, tak „dobrej!“ skoro určitě řeknu...

tele

ale spíš tohle...:o)


mládě od krávy, Medvěde :o) takové větší kůzle :o)


Nevím, zda budu mít zrovna já tolik odvahy. A "tele" se už rozpadlo.


okoloidúci
11. 08. 2016
Dát tip

... ejhle, co dokáže tele na zádech :))


Lnice
11. 08. 2016
Dát tip

úsměv.-)


stačilo být první, třeba by se někdo přidal :o)


Ale jednou to lidé řeknou a nahlas.  :-))))


Čudla
11. 08. 2016
Dát tip

Ale nezaznělo.. škoda.. /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru