Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Striptérská říkačka

11. 08. 2016
13
15
1969
Autor
kuča

 

Jsem ze státu Omaha,

rád se svlékám donaha.

Takhle mi to nejvíc sluší,

já jsem zkrátka jednodušší

americká povaha.


15 názorů

Horác
01. 09. 2016
Dát tip

Omaha / Nebraska state


Kočkodan
15. 08. 2016
Dát tip
Já ve strachu přímo tonu, že občané Washing-tonu svoji kůži (méně kosti) omývaj na veřejnosti.

Diana
15. 08. 2016
Dát tip
Uznávám stát Washington, kde se drží dobrý tón, možná svlékali se kdysi, ale jinde, nikdy v D.C.

Kolobajda
15. 08. 2016
Dát tip

Svlékat se ve státě Omaha   není žádná námaha

a když už umím počítat do pěti    svlékají se i mé děti...   O )   /**


kuča
13. 08. 2016
Dát tip

Super! :-)


Kočkodan
12. 08. 2016
Dát tip
Zabírá to příliš času, za dvě hoďky si jen svlík tenhle louda z Arkansasu ponožky a nátělník. Rodištěm je Alabama chlapce v nočním podniku, obnažil se halabala, on má dneska koliku. Na ulici muž se svlékl ze Severní Dakoty, vlivu na dav se sám lekl – zděšení a mrákoty...

Kočkodan
12. 08. 2016
Dát tip
Prosím te, hochu z New Jersey, cisté prádlo castejs ber si a tu hruzu zvanou klín radím to wash ci to clean!

Diana
12. 08. 2016
Dát tip
To je krásné ráno! :-))))) všichni jste super! Já jsem holka z Moravy svlékání mne nebaví - jsem i v šatech hezká! (což je zvláštní dneska) Směj se mi anebo breč sluší mi i deka, heč!

agáta5
12. 08. 2016
Dát tip

muhehehe


MKbaby
12. 08. 2016
Dát tip
Větry v státě Utah dují a já si z vás utahuji, říkal mi to Pepa Novák, že mám pěknej utahovák :-)

Gora
11. 08. 2016
Dát tip

Jejda:-)))


....jujda.........tři tipy......pro všechny........:-)))


Kočkodan
11. 08. 2016
Dát tip
Ani chlapci z Nevady obnažení nevadí, kámoše má z Karolíny, přesně? - tedy z Jižní, ve svlékání není líný, však děsí tím své bližní…

Kdybych byla ze státu Omaha,

vypadla by mi zubní náhrada.

A té nemaje, směju se, jak v Omaze.   /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru