Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůdce

13. 08. 2016
8
13
2368

 

 

 

Pastýř usíná -

slepý pes vede ovce

směrem k vlkovi.

 

 

 


13 názorů

Lnice
16. 08. 2016
Dát tip

líbí


Umbratica
15. 08. 2016
Dát tip

Beru tvé haiku samozřejmě jako jinotaj.Protože dlím svou myslí neustále ve starověku,který je mi bližší než současnost,představuji si pastýře jako krále a slepého psa jako jeho vojevůdce. Když už má král slepého vojevůdce,nesmí nikdy usínat. - Tip.


Kočkodane, díky.

Gerty: Souhlas. :)


Gerty
13. 08. 2016
Dát tip

Já jsem to vzal víc jako podobenství, proto mi nevadí, že je pes slepý, a naopak, až tak moc mi tam nesedí to to "směrem". Jak je vidět, i tak krátké dílo lze vnímat na různé způsoby :-)


Kočkodan
13. 08. 2016
Dát tip
Potěšilo mne, že dílko nebylo o „knírači“, ale o psu pasteveckém. I když se při své práci dopustil určité chybky. Teď vážně – tvoje haiku se mi líbí.

Evženie:

Máš pravdu. Na svou obhajobu mohu zkusit napsat jen to, že vlk mohl být v dálce, kde ho pes ještě necítil a neslyšel. Proto jsem tam také nakonec dal to "směrem", i když to tam úplně nesedí. Ale i tak uznávám, že na logiku je třeba dávat bacha. Díky za kritiku.


Ani slepý pes by neztratil čich, sluch a paměť.


Jo, bylo by to nejspíš lepší. Díky za kritiky.


okoloidúci
13. 08. 2016
Dát tip

... poťažmo "k doupěti vlka"?


Gerty
13. 08. 2016
Dát tip

souhlas s okoloidúcim - dal bych "blíže k vlkovi" a myslím, že by to nemělo chybku


okoloidúci
13. 08. 2016
Dát tip

p. s. 

trochu ma vyrušilo slovo "směrem". uprednostnil by som malebnejší opis.


okoloidúci
13. 08. 2016
Dát tip

hm, dosť temná optika. ako vo viacerých tvojich haiku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru