Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dilema

05. 09. 2016
4
8
571
Autor
Kolobajda

Tak nějak jsem zase něco přepísk. Protože máme ze zpráv zafixován název uprchlického tábora muslimů poblíž podmořského tunelu u La Manche, neboli foneticky "Kale" - já antifranztinář jsem jej překřtil na Cale. Tím jsem vás, přátelé, dokonale zmátl. Teď již pozdě honím bycha...

 

Dilema

Je snad lepší než bydlet v Calais

bivakovat na příkré skále?

 

 


8 názorů

Tak tohle zas nechápu zase já.Bude to t8m,že asi že niviny nečtu a televizi jsem viděla naposled asi před rokem:)

Kolobajda
06. 09. 2016
Dát tip

blackie - není... neumětely musíš brát s rezervou....   :-((


no a teď je můj koment na prd....:-)))))))))))))))))


Gora
05. 09. 2016
Dát tip

Aha, já si říkala, žes to počeštil...jako neumětelové si můžeme útlum dovolit, ne?


Kolobajda
05. 09. 2016
Dát tip

Dnes jsem neměl na nic sahat. Mám útlum. Ono to Cale je vlastně Calais... Omlouvám se všem. A dopsal jsem to do prologu.


než na skále raději v La Scale...


....jak pro koho...skalní jedinci by bivakovali určitě raději na skále.....rockeři s J.Calem...........:-))))


Gora
05. 09. 2016
Dát tip

To možná ano...lidem tam můžeš dát vale:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru