Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

časopis Poloobčan, 1/2016

06. 09. 2016
3
0
542

Vitajte pri čítaní najnovšieho čísla časopisu Poloobčan, ktorý vám zobrazí alternatívnu realitu, ako ju nepoznáte, natvrdo, bez cenzúry, s vysokým libidom, dekantovanú. Prisuňte si stoličku bližšie, sadnite si, zaujmite čítavú polohu, a užívajte si. Príjemné čítanie vám praje šéfredaktor Šavyšlik.

1. Židia sú ovládaní židmi!

Skúmavý človek sa neuspokojí s poznatkom, že Židia stoja za svetovládou, potrebuje ísť hlbšie k podstate, a zistiť, kto ovláda Židov. Skúsili sme preto vyslať priamo do ich epicentra, do Izraela, vyslať nášho tajného reportéra Tse-Tsung Tojášmakera.
Tse-Tsung Tojášmaker sa zabalil do dielektrického kompozitného materiálu, čo ho učinilo neviditeľného voči radarom, namaľoval na toto svoje brnenie židovskú hviezdu, aby nevyzeral podozrivo, a vybral sa počas šábesu, čiže pohraničná stráž musela odpočívať.
Vnikol do mesta Tel Aviv, v ktorom sa konajú najväčšie gay párty na Strednom východe a v Ázií, čo z neho činí centrum homolobby. Vnikol do najslávnejších telavivských gaybarov, maskujúc sa za klasickú izraelskú rastlinu, ako napríklad figovník, alebo sodomské jablko (Calotropis procera).
Z odpočutých krčmových dialógov zistil, že gaybary v Izraeli ovládajú Židia. Preto sa premiestnil do sekulárnej krčmy, kde zvolil podobnú taktiku, a šokujúco zistil, že aj tá je ovládaná Židmi.
To nemohla byť náhoda, chcel si to ešte ale overiť veľkoplošne. Tak sa zamaskoval za Jezuliatko v Betleheme, a na radnici v Jeruzaleme sa zamaskoval za ukrižovaného Ježiša prisatého chrbtom na stene, pričom prísavkami na chrbte sa aj pohyboval, keď sa oni nepozerali.
Zistil, že aj Jeruzalemskú radnicu ovládajú aj Židia. Toto zistenie mu nestačilo, a rozhodol sa infiltrovať sa do Knesetu, čiže budovy izraelského parlamentu, zamaskovaný za izraelskú štátnu zástavu, ktorú umiestnili počas parlamentného rokovania na stojan, do ktorého ho zastrčili jeho nosom, a takto musel pretrpieť celé zasadanie parlamentu.
Dozvedel sa ale mimoriadne cenné informácie, ako napríklad, že Izrael ovládajú Židia.
Teraz už nemôže nikto pochybovať o tom, že to všetko celé vždy bola pravda!

2.  Spojené štáty americké plánujú postaviť gulagy na Jupiteri!

Americký automobilový priemysel potrebuje novú ropu. Je ňou vodík, plyn ľahký, produkujúci vodu pri spaľovaní, čiže môže poslúžiť aj na zavlažovanie Sahary.
Kde je najviac vodíka? Na Jupiteri. Takmer 90% tejto planéty tvorí vodík v čistej forme H2. Táto planéta je doslova vodíkový obor.
V roku 2020 bude na tejto planéte postavená sieť pracovných táborov, na ktorých budú všetci bojovníci za čistý národ a historické tradície ťažiť vodík v pote tváre pre potreby nenažraného amerického automobilového priemyslu.
10% hmoty Jupitera tvorí čisté hélium (He), je to druhý a posledný významný prírodný zdroj Jupitera. Talentovaných ľudí budú vyberať do héliových speváckych zborov a točiť s nimi reality-shows bez nároku na honorár. Nepodporuj tento zvrhlý biznis!
Kúpou ruskej ropy podporuješ chudobné mačičky  a výstavbu pravoslávneho chrámu Baľšaja Devstvennica v Pripjati.

RUBRIKA: POTRÁPTE SI HLAVIČKU

Matematický rébus:
Voloďa má štyri hrušky, Serjoža má magnetickú indukciu 4,8 kT, Wolfgang Chromopanyč Audioťjev má zase chronickú pankreatitídu bez akútnych exacerbácií. Vypočítajte tlak Fermiho plynu v ultrarelativistickej limite (Xf>>1) pre bieleho trpaslíka PSR J2222-0137B.

test: Poznáte dobre pohlavné stereotypy?

1. Ako sa povie testosterón po japonsky?

a) Nie ma takiej wódki, po której nie ma kaca
b)  ???????
c) Suur punane türa
d) ?

2) Ako zareagujete, keď vám neznámy chlap ukazuje vtáka?

a) Pustíte mu bieloruský seriál o Vasilijovi Stalinovi, synovi Josifa Vissarionoviča.
b) Poviete mu "ďakujem ťi, že ťa neodradilo moje nie", skromne sklopíte zrak a pobozkáte mu zadok v oblasti prostaty.
c) Pozriete sa na celú vec skrz postštrukturalistickú prizmu queer teórie, a prežijete svoju intersexualitu
d) Pomodlíte sa otčenáš po maďarsky

3) Kto patrí do kuchyne?

a) Uakari červenotvárí (Cacajao calvus)
b) Žena
c) Starší bratranec
d) Angela Merkel

Ak máte najviac odpovedí a, máte sklony k latentnému moslimskému terorizmu, ale dobre to potláčate konzumáciou špekáčok a domácej pálenky. Ak máte najviac odpovedí b, ste vzorný Slovák s veľkým kokotom. Ak máte najviac odpovedí c, ste vydrbaný slniečkár, a mali by ste ísť pracovať do kameňolomu. Najviac odpovedí d značí, že preferujete Čínu ako svetovú superveľmoc, a po najbližšej revolúcií skončíte v gulagu na Jupiteri. Prajeme vám príjemný deň.

Kultúrna rubrika: Rebélia v súčasnom pope!

Známy spevák a idol všetkých školáčok do 10 rokov Tiger Imro sa rozhodol naspievať skladbu o tom, ako to na tomto svete naozaj je. Ku kompozícií ho inšpiroval padajúci sneh na Námestí Baníkov v Handlovej. Táto skladba sa odvážnym a nekompromisným okom pozerá na to, ako sú ľudia vzájomne odcudzení.

Padali listy, padal sneh
vyriekol túžbu spanilú
čím to je, že človek pije len lieh
nemyslí pritom na milú

človek ľahko zíde z cesty
rozum potratí
keď mu mozog ovplyvňujú
ilumináti

Súčasťou skladby je aj desaťsekundové organové sólo od géčka, a dvojsekundový stoptime na bicie. Skladba taktiež bude nasadená do bieloruskej hitparády ako novinka číslo päť.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru