Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

srdce z kamene

27. 09. 2016
6
12
702
Autor
Josephina

 

 

Řekl jsi: "Život je pro mě poušť."


Svažitá cesta mě dovedla
k soše Artemis s jejími psy z kamene.
Způsobila, že můj smutek je menší.

 

Usedám k nim na tvůj někdejší piedestal.

 

 

 

 

 

 


 

 


12 názorů

Umbratica
24. 10. 2016
Dát tip

Nevzdávám se. Už jsem si pořídila nové kvalitní kopačky. A daří se. Podívej se na diskusi pod mým "Barokním podzimem". - Hezky nám to tam začíná kynout jako těsto v díži. Tak si to představuji.


Josephina
21. 10. 2016
Dát tip

to se ti nejspíš nepodaří, ale i přesto ti přeju hodně zdaru!


Umbratica
20. 10. 2016
Dát tip

Je tu ještě jedna možnost Josephino,jsem (taky) satirička a mohu je k diskusi "dokopat".


Josephina
13. 10. 2016
Dát tip

Egil má svůj okruh těch, které uznává, svou elitu, a po nich nemůžeš chtít diskuzi, pokud tě neuznají hodnu ...  - dál viz zpráva


Umbratica
13. 10. 2016
Dát tip

Josephino,

ono to v praxi většinou funguje tak,jak říkáš. Já jsem ale takový exot,že bych si ráda občas podiskutovala se svými názorovými odpůrci. Někteří strčili hlavu do písku,jedna entita však ne a už to je pro mě příjemným překvapením. 


Josephina
07. 10. 2016
Dát tip

každý by měl být svébytný a s nikým se nesrovnávat, kór v moudrým věku - aspoň se mi to tak jinak jevilo :-)


Umbratica
06. 10. 2016
Dát tip

Těmi "výšinami" myslíš můj nesmělý pokus o dialog s velkomožným pánem egilem prvním pod mou Nostalgií ?


Josephina
29. 09. 2016
Dát tip

ALE díky za tip


Josephina
29. 09. 2016
Dát tip

pro ale? Umbratico, Umbratico, v jakých výšinách se nám to teď vznášíš? ... ;-)


Umbratica
29. 09. 2016
Dát tip

Taková dost zvláštní smutná,trochu feministická hříčka s mytologickým podtextem. Ale zaujala . Tip.


....................*/*


Gora
26. 09. 2016
Dát tip

Jejda, to se povedlo...kamenní psíci...pěkné:-) a na ty kecy se vybodni:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru