Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kousek nad duhou

01. 10. 2016
6
6
457
Autor
Plicnik

...

Otevři borůvkové sny, co sladce voní až tam, kde nejsme už slyšet. Jen jedno objetí... A pak ať si padnou zčernalá oplodí dotyků nevyřčených "kdyby". Jsme kousek nad duhou. Bez křídel. Těsně před pádem... Bojím se zachytit v rozestlaném listoví slibů, které nikdy nesplníš. Otevřels borůvkové sny. A na truc všemu chtění se mi nikdy nepřejí.

6 názorů

taky o životě ti co nepřejí lásky se nepřejí zato ti přejedení skuhrají že víc není :)

Plicnik
01. 10. 2016
Dát tip
Díky za všechny vaše postřehy... je to starší dílko, které jsem našla a chtěla jsem nějak nakopnout, což se povedlo...

justyou
01. 10. 2016
Dát tip

+++


Safián
01. 10. 2016
Dát tip

Sen o jemném světu dívčích snů lákavějších než skutečnost. Z tohoto úhlu je možné považovat i použité prostředky za odpovídající. Ale i tak shledáme, že se ještě nejedná o znění, které vyčerpalo své možnosti, Lecos by bylo možné škrtnout, něco lépe formulovat.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru