Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2

01. 10. 2016
8
10
957
Autor
Darmo-šlap


Loučení –

za posledním návštěvníkem

natahuju pendlovky.


10 názorů

Darmo-šlap
04. 10. 2016
Dát tip PavelK

Dávám v haiku přednost tomu, co je, co spatřím v přítomném okamžiku. Tedy před představivostí dávám přednost takovosti. Představivost se odehrává někde uvnitř, mnohdy za zavřenýma očima, je to jakési obrazné subjektivní snění. Něco vynesu ze svého nitra, před-stavím si to před sebe. V haiku vidím ten pohyb opačně. Nepřináším k předmětu své před-stavení. Stávám se předmětem.Pro mne nejen v haiku je snílek špatný básník. Ale jiní to třeba vnímají jinak.

 


snake_01
04. 10. 2016
Dát tip

Představivist přeci jen umožňuje vnímat text jako hluboký a smysluplný celek. Mohl bys sice tvrdit, že jde jen o představivost čtenáře, ale já mám stejně pocit, že se na textu svou představivostí podílí i autor - zde přinejmenším juxtapozicí (ale taky výběrem motivů). Chci ale mj. oceňit to vyjádřování emocí bez zjevných emocí... Celkově Tip.


agáta5
03. 10. 2016
Dát tip

představivost je v haiku nutná


Darmo-šlap
02. 10. 2016
Dát tip

Představivost je ti v haiku k prdu.


Miroslawek
01. 10. 2016
Dát tip

Nemám, stačí mít představivost...


Miroslawek
01. 10. 2016
Dát tip

Glock nemusí vědět


Darmo-šlap
01. 10. 2016
Dát tip

Glock neví, že kohoutek nejsou pendlovky ;-)

 


Movsar
01. 10. 2016
Dát tip

glock je vtipná variace


Miroslawek
01. 10. 2016
Dát tip

Glock

 

Loučení –

za posledním návštěvníkem

natahuju kohoutek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru