Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nalezená báseň

13. 10. 2016
4
5
613
Autor
Vitex

(jestli tohle není poezie, tak pak už nic)

                        Novinky.cz, 13. října, 0:16

 

Syřan podezřelý z plánování útoků v Německu spáchal ve vězení sebevraždu

Hollande šokoval: francouzská Marianne bude jednou v burce

Virus se šíří Facebookem jako lavina, piráti oprášili starý trik

Američanka vypěstovala 866kilovou dýni

 

Žena zemřela během letu.  Její tělo leželo po zbytek cesty v uličce plného letadla

Rok a půl cestoval po světě jen s bitcoiny. Chtěl poukázat na zbytečnost bank

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 (citováno doslova)

 

 

 

 

5 názorů

Gora
13. 10. 2016
Dát tip

Dobrý nápad:-)


Vitex
13. 10. 2016
Dát tip

snake:

Asociace s Kolářem mě těší, protože jsem na něj opravdu myslel, spíš ale na jeho nalezené koláže (do kterých většinou nijak nezasahoval, jen nalepil na papír). A taky na Duchampa, podle kterého za "ready-made" taky nemohlo být prohlášeno jen tak něco, nýbrž předměty vykazující jistou estetickou kvalitu.

A co se týče veršů, zkusil jsem to, ale nakonec nechal tak - jediný zásah je oddělení prvních čtyř řádků od posledních dvou. To mi rytmicky i vizuálně tak nějak přišlo lepší. Plus "(citováno doslova)", což je samozřejmě součást textu.


snake_01
13. 10. 2016
Dát tip

Tyhle kolářovské techniky jsou fajn, tady je ale problém v tom, že Kolář to vše využíval zcela zřejmě s umeleckým záměrem a vytvářel esteticky hodnotný text např. vhodnými výpustkami, vhodnou juxtapozicí a vhodným členěním do veršů. Oproti tomu tady působí vše příliš nahodile. Funkční členění do veršů se nekoná a celkově to vypadá, že text nemá žádnou koncepci.


StvN
13. 10. 2016
Dát tip

Taky mám kolikrát ten dojem, když si pročítám titulky.


agáta5
13. 10. 2016
Dát tip

tu dýni bych chtěla vidět :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru