Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místnost

26. 10. 2016
1
1
734
Autor
nascheanou

 

 

 

 

 

 

 

 

Místnost

 

 

Pavouci schovaní za bílými záclonami. Malinká, ženská, shrbená, stará postava se choulí do peřin, tiše promlouvá k pavoukům - neubližte mi.

 

Kulhavá starší žena ve fialové noční košili ke kotníkům silně chrápe na druhé posteli, která se v místnosti nachází. Nemotorné tělo vytváří na matraci vypouklou prohlubeň, skoro se dotýká dřevěných parket. 

Teplé papuče jsou připravené vedle postele k tichým nočním návštěvám koupelny.

 

Unavená opilá moucha oblétá své dnešní poslední kolečko. Zastaví se na pár sekund na hraně porcelánového květovaného hrnku s vychladlým čajem.

 

Masivní skříň zůstala na noc otevřená. Vyčuhují z ní rukávy starých, elegantních, pletených svetrů. Na bočních deskách jsou pozorovatelné tunýlky od červotoče. 

 

Vltava za oknem konečně ztichla. 

Parníky se vrátily zpět ke svým krajům.

 

 

 

 


1 názor

jolana.
11. 11. 2016
Dát tip

všechno vykresluje tak nenásilně a závěr je krásný, prostorný (tohle by ti scénář neumožnil)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru