Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

za Dnem

29. 10. 2016
1
0
487
Autor
amoresperros
A. Mše plná moči Pokreslila jsem zdi v jedné kapli. Tváře svatých vystříkal můj rodokmen. Nenávist probudila spící pan Mariu. She! Nenávistně prohlíží můj portrét na místo Ježíše. Té ... schořely šaty, i mě a přilepila mi prdel na strop. Latinsky odříkává Modlitby páně. Otočila se k obličejům a vyšpulila proti dílu svoji mrdel. Její močo-proud strefuje cíle. Papež se za ní postavil. Nechť je zlovůlím konec! B. Ostuda Strapňuju se na veřejnosti, slepá kouřím doutník. Zpochybňuju Vaše pravdivosti, o kousek vedle, prasárny vede poutník. Urážím spousty slavných existencí, dožerte to bohatství, dokud nezbude nic! Radši rovnou skončím v hrobě i s klaunem. Říkáte si o to, šílenci! Mapy zdobí množství X C. Toxické smetí Produkujeme toxické smetiště, celá planeta je jak koš na smetí. Mraveniště všechno vyluxuje, střes se armády nadržených dětí. Moře promarněných spermií, teče spolu se mnou. Zaplavuje propasti a já se stávám ženou. Do boje mezi sebou! Děti chtějí zabíjet a matce hlavu odejmout. Nejdřív si ji budou prohlížet a pak kalhoty rozepnou. Příroďák ale vstal a děckám prdel natrhl! Stínal pruty velmi dlouho. Ten muž, ženu vyzdvihl a políbil její rty, do tmy se zas uvrhl. D. Zlomte Ahahada Cože? Ty nejsi chat? Ty jsi takový čůráček? Proč říkáš nahlas? Nový krůček, mi propůjčil hlas. Nechci krve-potůček, život sám, má výraznou tvář! ,,Náš život se čmárá na zdi, ničí sebe i druhého, povznáší sebe a druhého,produkuje smetí a je rád, když může být s někým.'' :)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru