Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nalezená báseň III

01. 11. 2016
3
4
526
Autor
Vitex

Tentokrát kompilace z ČTK, Aktuálně, Novinek a Literárek (1. 11. 2016).

 

 

Irácké jednotky na předměstí Mosulu

Vrah z tramvaje potřeboval peníze na cestu domů

Čína představila "neviditelnou" stíhačku,

před očima veřejnosti ji schovávala šest let

Volební tým Clintonové zuří kvůli chování FBI

Po utajeném porodu novorozence ušlapala

 

Růžička ve finále Světové série v pokeru pátý

a o Bradym už ani slovo

 

 

Demokracii bychom už měli, teď ještě nějaké ty demokraty (píšou v Literárkách)

 

 


4 názory

Vitex
06. 11. 2016
Dát tip

dark:

Děkuju moc za obsáhlou reflexi. Mám k tomu snad jen to, že verš s demokraty pro mě zas tak moc nevystihuje pointu textu, naopak, je to jen jeden z titulků mezi jinými a mohl by klidně být hned první v řadě. A že se nepíše o Bradym je podle mě dobře, protože to byla opravdu hodně pitomá a zbytečná kauza - ale v textu jsem to naschvál nechal bez jednoznačného vyznění. Pokud si to někdo náhodou přečte za pár let, bude ten verš právě o tom, že v té době už kauza Brady nebude znamenat nic a nebude o ní už vědět nikdo.

Ještě jednou děkuju!


ten posledný verš s demokraciou a demokratmi som už párkrát počula - taký aforizmus. a keď použiješ aforizmus ako pointu, tak by mal byť postavený do nejakej novej roviny. a nie len vystihovať pointu textu. podľa mňa je tam na škodu. kľudne by som to uzavrela tým bradym. a práve to uzavretie s bradym sa mi zdá lepším záverom, než v predošlých dvoch "nalezených", lebo naznačuje,  o čom sa (už) nepíše - dopĺňa tým textu ďalšiu rovinu - nie len toto vymenované - ale aj to, čo nie je.

Inak - sú mi sympatické takéto civilnejšie konceptuálnejšie texty, aj keď to nie je žiadna prevratná novinka, ale teraz tu takých vecí nie je veľa - pokiaľ viem. Len, ako už ktosi písal, treba to pozorne robiť, aby tie "šteky" vynikli a dať si záležať na dobrom ukončení.


Vitex
01. 11. 2016
Dát tip

Myslím, že tu větu jako první ze všech potom, řekl kdysi Masaryk. Ale nevím to jistě.


agáta5
01. 11. 2016
Dát tip

jj, básníky bychom už měli, teď ještě nějaké ty verše :))))

to jen žertuju, líbí se mi poslední věta, tak mile zapadá do tý demokratický hrůzy výše :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru