Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

apeiron

04. 11. 2016
5
6
442
Autor
Atacaminus

 

Sbírám horniny a staré dřeviny

skládám z nich bezmezně 

zhuštěné koláže jako apeiron

rámuju valouny do kovových rámů

utkávám koberce z cukrové vaty

nade mnou visí Newtonovo jablko

co to všechno znamená?

Venku ve dvoře opět prší sníh

paní Fleischmannová skládá prádlo

kolíčky nechává zavěšeny na šňůře

nugátová nálada částečně zarostlá

do plechové krabice od bonbónů

stéká po skle zavařovací sklenice

vzpomínám na večer kdy jsem

Tvůj spánek nahrával na diktafon

 
 
 

6 názorů

Atacaminus
07. 11. 2016
Dát tip

Cenzura je proste vsude..


je úplne super, že sa staráš o úroveň kritík. Je to asi takto: tie diela sú tu na pismaku rôzne a dalo by sa povedať, že si vyberie každý - čo sa mne zdá slabé sa niekomu inému môže zdať ako super poézia. Tak to chodí.  Kopec autorov tu má svoje zázemie, fanúšikov, prezentujú sa rôznymi druhmi výpovedí, rôznou kvalitou. A takmer každý si tu po čase nájde to svoje - autorov, ktorí ho majú radi a autorov, ktorých má rád on. a potom ľudí, ktorým nerozumie, ktorých komentáre ho iritujú a ktorým potrebuje písať komenty ku komentom. 

Je užitočné vedieť formulovať svoje názory na texty. Stáva sa, že autor sám má problém sa odosobniť, a komentár k takémuto dielu, ktorý sa týka textu, môže, ale aj nemusí byť pre autora užitočný. Ale to už je na autorovi. A autora tohto diela snáď poteší, že sa ho zastávaš a obhajuješ jeho mytológiu. Skús ma možno ešte trochu viac pourážať, nech aj ja konečne pochopím, aká je táto báseň super. Možno by bolo fajn rozhodvať o kvalite diel v súbojoch. 


škrtla by som začiatok vrátane newtonovho jablka. tá druhá časť obsahuje také celkom uveriteľné intímne detaily. a celkom ma zaujalo to s tým nahrávaním spánku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru