Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Emigrantovo blues

06. 11. 2016
2
6
972
Autor
Pan Cau

Co mi v tom brání,
jako ty černé vrány,
vrátit se zpátky?


6 názorů

Eleanora340
09. 10. 2017
Dát tip

Mě se ten název líbí, ikdyž narušuje formu... teď už stejně neexistují žádná pravidla :D


Pan Cau
12. 11. 2016
Dát tip

Děkuju mockrát, jak jsem jiý psal, s názvem jsem nepočítal. Budu na tom makat. Ještě jednou díky.


Umbratica
10. 11. 2016
Dát tip

Mně se ten text líbí,ale v haikárně tip dát nemohu,protože to není haiku.Přesto si myslím,že by text mohl fungovat jako prolog nebo motto před nějakou delší básní,která by téma (emigrantovo blues) rozvinula.


snake_01
07. 11. 2016
Dát tip

Haiku by mělo mít v čisté podobě 17 slabik ve třech verších - a protože je nadpis součástí textu, napsal jsi vlastně báseň o 4 verších a 23 slabikách (to ve vždy třeba si uvědomit). Pokud vezmu text bez nadpisu, má i tak v sobě určitou hloubku. Rozhodně obsahuje aliteraci a snad i nějaký myšlenkový přesah. Na dtuhou stranu je to ale jedna plynulá výpověď, tedy bez kireji. A ke všemu v popředí významové složky stojí spekulace lyrického subjektu (a to je vždy problematické).


Pan Cau
07. 11. 2016
Dát tip

Hodně jsem nad tím názvem přemýšlel. Vím, že je to vlastně nonsens, což mě tak trochu potměšile baví.

Děkuji za reakci, určitě se nad tím ještě zamyslím.


páči sa mi, ale ten názov blues pre haiku nie


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru