Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křest knihy Saši Gr. - Matoucí encyklopedie

28. 11. 2016
7
12
975
Autor
gr_4you

V roce 2005 byl Písmák pravděpodobně prvním virtuálním místem, kde jsem publikoval pod nickem gr_4you tehdy ještě notně rozpracovanou a nehotovou verzi své Matoucí encyklopedie.

Mám to potěšení vám oznámit, že konečně spatřila světlo světa (tmu taky) s výbornými ilustracemi Juraje Bociana.

 

Srdečně zvu na křest do Jinýho kafe.

 

Nakladatelství MLHOVINA zve tímto všechny zájemce na

KŘEST KNIHY MATOUCÍ ENCYKLOPEDIE SAŠI GR.,

který se koná v sobotu 3. 12. 2016

v 19:00 v kavárně Jiný kafe na Žižkově, Táboritská 9, 13000 Praha

(Tram Lipanská – Koukni na mapu)

ukazka-matouci-encyklopedie

S ukázkami z knihy vystoupí Saša Gr.
Hudba: Gaco Novomesský, Vít Horažďovský, Jana Šteflíčková
Knihu pokřtí americký Čech, spisovatel Jon Davis
Účast přislíbil i Juraj Bocian, autor ilustrací
VÍCE O KNIZE ZDE

 

Co víc si přát?

Snad jen autorem podepsanou Matoucí encyklopedii,

která je vynikajícím vánočním dárkem a podložkou pod kývající se skříň.

Samozřejmě za bezkonkurenčně zvýhodněnou cenu.

(Upozornění: Kniha není vhodná pro děti a dospělé.)


12 názorů

Marcela.K.
07. 01. 2017
Dát tip

Napsala jsem si Ježíškovi a on mi ji přinesl...věřil bys tomu? Musím ale přiznat,že mě nalákaly čápovy kresby.


Sašo gr ATULUJI


včera mi knížku přivezli :o) ale nebyl jsem doma, tak ji přivezou ještě jednou dnes...to sice taky nejsem doma, ale moje milá slíbila, že balíček převezme...:o)


Gerty
30. 11. 2016
Dát tip

Tak tady musím po včerejším letmém nakouknutí  taky pogratulovat. Okukoval jsem i stránky nakladatelství a zdá se, že kráčíme stejnou cestou :-)


gr_4you
28. 11. 2016
Dát tip

dík :)


StvN
28. 11. 2016
Dát tip

Gratuluju.


Jáj! To je svinsky veliká krása jako! Tož dondu, to je jasné! Snad sa cestó do Jinýho kafička neožeru masivně a nehodím tama na ty heské knišky pivní blujanec jako!


gr_4you
28. 11. 2016
Dát tip

:)


Krásné! Přijdu tam rozdat pár svých podpisů! A určitě si koupím i jednu Tvou knihu! A taky si ji nechám podepsat!

S kolegiální úctou Tvůj Radovan Sbírkyrádpodepisující


gr_4you
28. 11. 2016
Dát tip

DÍKY  :)


pane jo, s křtinami se roztrhl pytel...tohle nestíhám, tak jsem si knihu hned objednal :o)

a gratuluju!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru