Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tábor vyvracačov

30. 11. 2016
0
1
512

Zdá sa ti, že nejaká skupina užívateľov internetu podlieha ilúzií, alebo logickému klamu?
Neváhaj, a pridaj sa do klubu vyvracačov logických klamov! Na našom dvojtýždňovom počítačovom tábore "Mladý vyvracač" v rekreačnom stredisku Zúrivý Úderník v Zubrohlave, v malebnom prostredí západotatranských a oravských grúňov, medzi ovečkami a rožným dobytkom. Naučíte sa správne identifikovať logické chyby a klamy ako napríklad slamený panák, červený sleď, lenivá indukcia alebo argumentácia kruhom.
S týmito schopnosťami vyhráš v každej internetovej debate aj nad tým najvytrénovanejším pravým neporaziteľným legendárnym ruským trollom!

Nastali na tábore tomto prvé lásky, bozky v tmách, prázdno v mieškoch, všetci sa naučili obstáť aj v tej najtuhšej internetovej diskusií a záverečnú skúšku zložili proti ozajstným ruským trollom. Disciplína 1: najrýchlejšie vyhľadanie diskusie, pod ktorou práve v tejto chvíli prebieha ruský trolling. Disciplína 2: Datie dole ruského trolla na čas. Disciplína 3: Datie dole ruského trolla - umelecký výkon. Disciplína 4: Blokovanie trollov na počet bloknutých za 5 minút. Nebolo to ťažké, a skúškou prešiel nakoniec každý. S nadobudnutými schopnosťami, oni sa vrátili do reálneho života vyzbrojení novým životným krédom - plošný boj proti logickým chybám na internete.

I rozhodli sa, že založia vlastnú neziskovú brigádu, a budú statočne bojovať proti plateným ruským trollom všade na internete. Statočne odrážali všetky nelogické komentáre ruských trollov, ktorí zmätene prechádzali z témy na tému a nakoniec ich zablokovali.
Po absolvovaní tentokrát hackerského tábora oni vedeli, ako na to, prelomili bany ruských trollov, a začali ich naopak ich zasypávať a zasypávať komentármi. Na ich maily, na ktoré im chodili dovtedy iba pokyny od zamestnávateľov, im odrazu chodili reklamné banery s Barackom Obamom a George Sorošom v tak obludnom tempe, že spamové filtre nestíhali reagovať.

Odrazu sa našiel jeden, vzišiel z temnoty armády a volal, "Chlapci, dievčatá, neuteri, bigenderi, agenderi, cisgenderi, gender fluidi, genderqueeri, tretí rod, a ďalších 50 rodov, ale takto nemôžeme! Dopúšťame sa týmto naším počínaním argumentu odvolávania sa na autoritu a argumentácie kruhom. Reagujme vecne na ich príspevky, neposkytujme im takúto nepríčetnú cyklickú argumentáciu horšiu, ako oni, ináč sami sebe poškodíme na cti!"
I bolo mu odovzdaných 683 odznakov Zlatého Paladina 2016, následne bol zablokovaný od účasti na boji a vyhodený zo siete, a následne sa armáda nedbajúc jeho slov, naďalej pustila do boja.
Bohužiaľ, v tej chvíli kvôli intenzite príspevkov a komentárov pod článkami, webové stránky novín, na ktorých táto vojna prebiehala, zakázali možnosť komentovania článkov, a vojne bol nachvíľu koniec.

Až do chvíle, kým nasratí ruskí hackeri, ktorí mali v hackovaní tvrdý výcvik neporovnateľný so súpermi, nenapichli sa svojim západným homolobby protivníkom na ich počítače, a naládovali im do nich detské porno, drogy, ilegálne kópie najdrahšieho softvéru dostupného na trhu ako napríklad CryENGINE 3 (10000€) alebo Source Engine (9000€) (pozn.: údaje sú falošné, a okopírované z istého infotainment webu, v skutočnosti sa cena dotyčného softvéru odvíja od zisku užívateľa z neho) a kompletné spisy Vladimíra Iľjiča Lenina.
Západná partizánska jednotka bola týmto porazená, potrestaná rukou vlastného štátneho útvaru, a neporaziteľná ruská trollfabrika mohla ďalej vládnuť internetu.

Ďalší ročník tábora sa už nekonal.
 

 


1 názor

Lakrov
12. 12. 2016
Dát tip

Myslím, že je to dobrý nápad, jen na můj vkus ten text obsahuje příliš mnoho  slangových neologismů a celé je to napsané přiliš stručně -- spíš jako  závěrečné shrnutí, zpráva o průběhu, než jako povídka. Té by slušelo  text víc rozvést.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru