Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KURTY ne tenisové

04. 12. 2016
15
18
1009
Autor
srozumeni
Kurtování k nemocniční posteli. Jen pro otrlé matky? Bylo to nutné. Vím. Přidala jsem i své ruce k dílu. Lehký úsměv na tváři. Co skrýval?... Vyčerpaný bojem. A přesto jsi zůstal sedět. Jako král bez moci. Postel se dala do pohybu. Snaha zaostřit nepřítomný pohled. Panika v každém svalu. Vyčerpání. Ležíš zdánlivě odevzdán. Možná slyšíš. Táta i já jedeme s tebou. Hučení výtahu. Dlouhé chodby. Dveře na operační sály. Tam nemůžeme. Slyšíme ještě krátký boj. Ticho... Konečně ležíš na operačním stole. Nic nevíš. Povedlo se!

18 názorů

Lakrov
09. 12. 2016
Dát tip

Jde z toho na mě smutek, možná i hrůza, ale zároveň vím,  že když ty o tom píšeš, máš už tyhle nejhorší pocity doufám za sebou.  Tip.  


srozumeni
05. 12. 2016
Dát tip
Fialko, moc děkuji za návštěvu.

fialka...
05. 12. 2016
Dát tip

Konec dobrý, zdravím *


srozumeni
05. 12. 2016
Dát tip
Ahoj Dianko, přežili jsme to všichni zúcastnění...,ale představa, že za nějakou blíže neurčitou dobu to budeme absolvovat znova je dost děsivé. Ale je jasné, že je dobře, že se nejedná o nic vážnějšího... Revírníku, díky za kouknutí, přečtení a prostě za návštěvu. Petře zdravím z Plzně a děkuji za uvítání.

Petr333
05. 12. 2016
Dát tip

Rád od Tebe zase něco čtu...


revírník
05. 12. 2016
Dát tip

To musel být těžký boj, jak tady čtu ve tvém komentáři, a jak jsi ho velice věrně zachytila především v díle. Jsi statečná matka.


Diana
05. 12. 2016
Dát tip

Díky za vysvětlení, bála jsem se, že šlo o horší operaci, zuby přežije :-)))


srozumeni
05. 12. 2016
Dát tip
Milí písmáci, všem vám moc děkuji za slova, která jste zde zanechali. Jen to celé upřesním. Jednalo se o ,,obyčejné" ošetření zubů v celkové narkóze. Ale jelikož se na zubní klinice v létě nepodařilo syna zklidnit ranní injekcí do svalu a odvézt ho jako každého jiného pacienta na operační sál, odmítli to udělat a vymysleli postup přes psychiatrickou hospitalizaci. A tam se to nakonec díky statným ošetřovatelům a kurtům povedlo dotáhnout do zdárného konce. Ještě jednou všem děkuji a mějte hezký den.

over
05. 12. 2016
Dát tip

myslím, že v tom lehkém úsměvu bylo vše...láska, bolest, víra i vědění...posílám pozdrav a obdiv*


Držte se,  citím s vámi. /T


Diana
04. 12. 2016
Dát tip
Jsme s tebou!

Kočkodan
04. 12. 2016
Dát tip
Přidávám se ke skupině palcedržičů...

Čudla
04. 12. 2016
Dát tip

Máš můj obdiv. /*


Dodola
04. 12. 2016
Dát tip

To je zvláštní, o čem všem se dá napsat báseň. Nějak ty emoce musejí ven... Taky držím palce.


8hanka
04. 12. 2016
Dát tip

uff...skvelé, že sa to podarilo...koľko podobnej bolesti ale i nádeje a radosti Ťa/nás ešte čaká...držím palce, aby bolo už len lepšie

moje posledné spomienky na maminku - leží na nemocničnej posteli, priviazaná koženým pásom, aby nespadla, do rúk zavedené infúzie...postupné zlepšovanie stavu, každý deň nádejnejší a keď som  konečne išla na izbu  prvý raz bez obrovského strachu, posteľ bola prázdna...hoci sme si  boli veľmi blízke, vôbec som nezacítila, že mi odchádza...


Gora
04. 12. 2016
Dát tip

Konec dobrý, všechno dobré...tak držím palce:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru