Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí jezdec

12. 12. 2016
8
20
2401
Autor
Meggy607

                                                                        DRAČÍ JEZDEC

 

 


Jednou za dávných časů žil v malém městečku malý hubený chlapec Alex Novák se svojí matkou a sestrou.
Jednoho dne se musely přestěhovat do daleké vesnice. Chlapci bylo již 14 let, proto věděl, že tropit scény, že nikam nejde, by bylo zbytečné. Druhý den šel Alex poprvé do nové školy. Moc se netěšil, protože věděl, že jednou věcí je velice zvláštní, na ruce měl malou sytě modrou skvrnu. Byla tam už od narození......

Nastala ta chvíle. Hoch se sestrou šli zablácenou cestou do zchátralé školy. Alex vstoupil do třídy a za katedrou seděla přísně vyhlížející soudružka učitelka. Měla dlouhý špičatý nos a něm malé špinavé brýle. Chlapec přišel za nosatou soudružkou učitelkou a představil se. Soudružka učitelka mu podala chladnou vyzáblou ruku. Chlapec se obával, že si všimne malé modré skvrny na jeho ruce. Věděl, že bylo ve škole přísně zakázáno psát nebo kreslit po těle. Ale on měl na ruce znamení – skvrnu, za kterou nemohl, uklidňoval se hoch. Naštěstí si jí nevšimla. První den v nové škole proběhl klidně.

Jednou, po vyučování, šel chlapec na houby do lesa. Sice žádné nenašel, ale zato tam ležel podivný zajímavý kámen. Další den byl kámen modrý, sytě modrý jako jeho znak. Jeho malá sestra vše uviděla, protože ho tajně sledovala. Chtěla si kamínek prohlédnout, když byl Alex pryč. V tom se nečekaně vřítil do pokoje, vytrhnul jí předmět z ruky, a ten mu spadl na znamení. Ucítil obrovskou bolest a svalil se na zem. Sestra se strachem utekla k tetě. Alex se brzy vzchopil a kámen se začal hýbat. Z kamene, spíše vejce, vylezlo malé modré stvoření. Byl to drak, tedy dračice, kterou vystrašený hoch pojmenoval Šupinka. Alex si svého mazlíčka ponechal v tajnosti.
Za spoustu let se sestra natrvalo odstěhovala, tentokrát ne k tetě. Matka zemřela, Alex zůstal se Šupinkou úplně sám. Jednoho dne se Alex rozhodl, že se s Šupinkou vydá prožívat veliká dobrodružství. Ale to až v dalším díle… 
 


20 názorů

Meggy607
19. 12. 2017
Dát tip

lerak12 : Děkuji, ano chtěla bych dále pokračovat ,ale teď se školou není příliš času :(


Lerak12
18. 12. 2017
Dát tip

Tedy, Meggy, pořád si myslím, že se k Dračímu jezdci vrátíš. Námět pěkný. Byla by to škoda nepokračovat...


Lerak12
18. 12. 2017
Dát tip

Tedy dobrý! Šupinka - lupénka, nebo, že by rybí? To asi spíše. Pěkná fantazie přirovnání. Ta Soudružka. Soudružka se přece Meggy, už neříká. Nebo, že by to bylo rudoretro? No uvidíme, co se vyklube za dobrodružství.  


Meggy607
20. 04. 2017
Dát tip

8hanak: díky


8hanka
19. 04. 2017
Dát tip

:)

 aby z maleho draka nebola raz poriadna dračica:)

Tesim sa, co bude dalej


Meggy607
04. 04. 2017
Dát tip

vesuvanka : Díky :)


vesuvanka
02. 04. 2017
Dát tip

Pěkné a zajímavé. Těším se na pokračování :-))) TIP


Lakrov
16. 12. 2016
Dát tip

Pro Gora: Asi jo.


Gora
15. 12. 2016
Dát tip

Lakrove, právě proto tomu věku věř:-) je to tak bezelstně používané, dle mne naznačuje jen, jak dávno se příběh stal:-)


Lakrov
15. 12. 2016
Dát tip

Zpočátku mi to spíš než povídku připomíná cosi jako "převyprávěný film",  ale brzy mi dochází, že autorův věk je možná čerstvě dvoumístný,  takže spíš než posuzovat (nebo odsuzovat) se hodí povzbudit...

P.S. Jen mě udivuje, kde vzal dvanactiletý autor slovo "soudružka",  takže tomu věku už tolik nevěřím.  


Meggy607
14. 12. 2016
Dát tip

 Hugo:       není zač :D 


Hugo Ramon
14. 12. 2016
Dát tip

Jak tohle asi skončí? Jsem zvědav :-) Díky Meggííí


K3
13. 12. 2016
Dát tip

Jsem rád, žes to potvrdila. Eragona jsem přečetl celého a souhlasím s tebou.


Meggy607
13. 12. 2016
Dát tip

K3: ano inspirovala jsem se Eragonem :) zapoměla jsem to připsat jinak Eragon je velmi hezká kniha :)


Meggy607
13. 12. 2016
Dát tip

Velmi vám všem děkuji :) budu se snažit co nejdříve dopsat další díl :)

 


Kočkodan
12. 12. 2016
Dát tip
Šupinka zní moc hezky. K soudružce učitelce by se podle té nečisté optické pomůcky možná hodilo jméno Špínka. Protože první a zřejmě i další dny ve škole proběhly klidně, tak jsem také já byl klidný a nebál se, že šel Alex do lesa nasbírat pro svou pedagožku satany... ;-)

K3
12. 12. 2016
Dát tip

Nápadně to připomíná Eragona. Co ty na to?


....mám se na co těšit...................*/**


Zachrání Šupinka Alexe? :-) Těším se na další díl.


Gora
12. 12. 2016
Dát tip

Jsem zvědavá na ta další dobrodružství:-). No vlastně, dračí vajíčko může být tvrdé jako kámen, tak si to Alex prostě spletl:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru