Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osudné minutí

Výběr: Monty_Python
03. 04. 2002
19
0
6460
Autor
gd

(Zprava přijde On. Postaví se před diváky.)
On: (pateticky) Ach, jsem tak sám!
(Zleva přijde Ona. Rovněž se obrátí k publiku. Jeho si nevšímá.)
Ona: Ach, jsem tak sama! (pauza)
On: Ach, jsem tak...
Ona: (skočí Mu do řeči) Ach, jsem tak sama!
On: (dotčeně se na Ni otočí) Prosím vás, neskákejte mi do řeči!
Ona: To je snad moje věc, co dělám.
On: Není. Rušíte mě.
Ona: Co vy můžete dělat tak důležitého?
On: Do toho vám nic není. Taková tuctová fiflena by to stejně nepochopila...
Ona: Kdo je u vás fiflena?! Hulváte!
On: Tak já jsem hulvát! Ta kráva mi skočí do řeči a já jsem hulvát...

Ona: No to je teda konec!
On: Konec? Já ještě ani nezačal!
Ona: A ani nezačnete. Takovéhle urážky já nehodlám dál poslouchat!
(Ona uražené odchází.)
On: (mávne rukou) Jdi si...
(On se otočí zpět k obecenstvu.)
On: Ach, jsem tak sám!


četlo se hafo, ale pojď:)

sk8ergirl
12. 07. 2004
Dát tip
:-)...docela mě to pobavilo, ale vzhledem k tomu, že dělám divadlo, tak si trofnu tvrdit, že podobných věci sem už četla hafo...

Jů, Anatolek umístil do klubu další dílko!!! ;-D

Takhle to zkrátka chodí... Za vtipné vystihnutí zatínám TIPec a uvelebuji dílko v klubová tenenata. :?)

Aknel
31. 07. 2002
Dát tip
jste slaďoušci, fšici :c)))

Vole
28. 05. 2002
Dát tip
1000 bodov!!!!**

Vole
28. 05. 2002
Dát tip
no zeby som sa trocha opakoval....ale to je jedno :))tusim si ta trocha prekuknem! :)

galaxy
25. 05. 2002
Dát tip
:o))))))*

Helča
09. 04. 2002
Dát tip
:) *

Armand
04. 04. 2002
Dát tip
*

Štalingrad
04. 04. 2002
Dát tip
jako jo:))))* jako pěkný

Toxman
04. 04. 2002
Dát tip
Ach jsem tak sám a pořád mě tu někdo otravuje :-))) tip

Cirilla
04. 04. 2002
Dát tip
*

Wopi
03. 04. 2002
Dát tip
:))

Pája
03. 04. 2002
Dát tip
chjo*

gd
03. 04. 2002
Dát tip
to se mi na tobě líbí, stanislave, že i v totální kravině jsi schopen hledat hlubší významy. pokud nějaké najdeš, dej mi vědět.

Na totálních kravinách se mi líbí, že jsou totální. Je to hustej text, kterej ovšem nemá smysl rozebírat, není-li člověk v mánii. Což bohudík nejsem.:o) Jistě by se tam hlubší významy našly, protože kdo hledá, vždycky něco najde. Ale já nebudu hledat nic. Jsem líná jak vandrák v červenci... a to je teprve duben. *

gd
03. 04. 2002
Dát tip
skromnost géniům sluší... počkej, až sem začnu cpát opravdu geniální věci, to se teprve znečistíš... :)

To je únor bílý, kdo pole sílí. Ale dyť my stejně žádný pole nemáme, Stanislave. gd: Geniální věci sem, bude nás tu geniálních víc a nebudeme se bát vlka nic!

gd
03. 04. 2002
Dát tip
sv: aby jsi se nedivil... právě chystám cyklus lyrických básní "Pozor! Akční slevy v hypermarketu Carrefour pouze do konce týdne!"

gd: Tak to se mnou nejspíš sekne. Ty akční slevy. Jsou hodně akční? Já jednou viděla akční film. Na můj vkus tam bylo málo obalů TETRAPACK a taky tam nebyli lidi přestrojený za spořící lišku. Ale já snesu hodně. U Meinla v Libni mají akčně zlevněný koblihy, za kačku kus. Místní chlastáči si je dávaj k pivu. Na tři lahváče jednu. To zasytí. A neurazí.

gd
03. 04. 2002
Dát tip
Kam to všichni běží? Běží pro hovězí! Zadní 130,- Přední míň. Spousta levných laskomin. V hypermarketu Carrefour pouze do konce týdne!

gd
03. 04. 2002
Dát tip
to není propaganda, vole, to je propagace!

gd: Tak to se mnou seklo. Stanislave, já jsem ti sice slíbila, že nebudu, ale... proč stojí u dveří ten pán v kostkovaném sáčku igelitovém sáčku a proč má tu širočinu... sekera je za dva zlatý, a to hovězí PŘEDNÍ je za míň než hovězí zadní, čili slovní úloha o jedné neznámé Zadní 130,- Přední míň. Kolik stojí dva uzenáče a dvě akční koblihy s akční marmeládou? A když se na to podíváme z globálního hlediska, běží ten starý pán s holí rychleji proto, že má na botách napsáno GEPARD? U nás ve škole byl instruktor jízd na motorce a ten se jmenoval GEBHART, nevím jak rychle běhal, víte to někdo? Laskomina je nášlapná mina kladená s láskou? Panu učiteli s láskou? Pod katedru? Bože Bože, to se nemělo stát.

PROPAPAGÁJACE? VY STĚ SLOVÁCI? PRO PAPAGÁJA VAJCIE? NAD TATRÚ SA BlÝSKA, HROMY DIVO BIJÚ!

Janko Matúška to napsal. Věděli jste to, že to napsal Janko Matúška? A že když Walda Matúška zdrhnul do USA, tak se ta písnička v Chalupářích hrála jenom v instrumentální verzi? A je těžší kilo železa nebo hovězího peří?

Já za to nemůžu, nemůžu. To ta báseň. TA BÁSEŇ. Kam to všichni běží? Běží pro hovězí! Seifert je mrtvej muž, sakra. Měl by tu Nobelovku vrátit, třeba mu jí v Carefouru vymění za to přední, to je za míň. Ta báseň, sakra. Můžeš mě dneska až půjdeme z práce vzít někam do hypermarketu, si zaběhat, šlo by to?

Danny
03. 04. 2002
Dát tip
[tip]

Nuitík
03. 04. 2002
Dát tip
ach jsem tak sama :o)))))))))))))))))))***

Tynic
03. 04. 2002
Dát tip
:o)))

zolli
03. 04. 2002
Dát tip
Ach.....hele neskákejte, když ...jsem tak sama! A HUP z pátého patra, inu člověk se nemá dívat na druhé přezíravě...z patra.

Hvezda1620
03. 04. 2002
Dát tip
..hmm, koukám, že vy byste se neminuli, ale naopak si hezky a spolu, v potu tváře... popovídali

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru