Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

26.1. - mezinárodní den autorského čtení Písmáckých autorů

13. 01. 2017
3
20
2022
Autor
Zbora

Datum 26.1. bylo ještě loni mezinárodním dnem celníků. Jelikož díky šen-genu toto archaické povolání ale prakticky zaniklo, bude se letos místo oslavy otevírání pasů oslavovat otevírání knih. Na datum 26.1. je od letošního roku stanoven mezinárodní den autorského čtení autorů Písmáka. Pokud jste tedy autorem Písmáka (ať už současným, minulým či budoucím), udělejte si 26.1. své vlastní autorské čtení kdekoli na světě, nejlépe pak v Praze. Podmínkou je pouze, že čtení musí začínat mezi sedmou a osmou hodinou večerní pražského času a musí být vzdáleno alespoň tak daleko, aby se případní posluchači nestihli mezi jednotlivými akcemi přesouvat. Hurá!

Mezinárodního dne autorského čtení Písmáckých autorů se zatím účastní:

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=475658

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=475402

Věříme, že se z této akce stane hezká jakoby tradice. Snad se mezinárodní den autorského čtení autorů Písmáka ujme a časem bude mít 26.1. každý světový písmák své krásné autorské čtení. 


20 názorů

No třeba to, že moje dcera dnes slaví 2 roky a 4 měsíce :DDD


Zbora
14. 02. 2017
Dát tip

14.02.2017 08:11:47 ti připadá jako hezké datum? A můžeš mi jen tak jakoby prozradit, co je na něm hezkého?


a co dnes? když je to takové hezké datum :D


Zbora
05. 02. 2017
Dát tip

Ty můžeš všechno - jsi přece kouzelná květinka.


sem to zase asi prošvihla, co?! můžu si to zopakovat 26.2.? 


Norsko 1
22. 01. 2017
Dát tip
Jedině když si zařídíš. Jinak Praha je magnet

Hesiona
22. 01. 2017
Dát tip

A budem mnět něco v Olomoucu? ;)


A nepřejde je to a nepřejde...


chapem. budes spominat na mladost a predstavovat si ze si skutocny zboril. jonas.


Zbora
16. 01. 2017
Dát tip

Tak strašně moc jsem chtěl přijít na obě čtení, a nevěděl, kterému dát přednost, že jsem raději zůstal sedět doma.


jH: pismaci uz davno chodia len na svoje citania. su prilis stari aby stihali aj ine. zbora sa tez nakonec vyhovori na rodinu a ostane sedet doma:-)


Zbora
16. 01. 2017
Dát tip

Kruciš, a je to venku. No dobrá, přiznávám, že večírek Psího vína 26.1. je vlastně moje konspirační iniciativa, protože jsem byl ublížený, že nečtu v Crossu. Podcenil jsem dedukční schopnosti Norska.


jH
15. 01. 2017
Dát tip
Zboro, Norsko řikal, že tě mám pozvat, abys taky čet, jinak, že prej budeš dělat humbuk a je to tu Písmáci odsouzeni k volbě!

papouch
15. 01. 2017
Dát tip

takovej vrtulník není :-)


Norsko 1
14. 01. 2017
Dát tip
Jedině vrtulníkem, aleši

přesun mezi zmíněnými dvěma akcemi zabere cca 10 minut...:o)


Zbora
14. 01. 2017
Dát tip

Papouchu, jestli ty budeš pořádat v Brně autorské čtení vídeňského času, tak já tam budu prodávat budapešťské čabajky.


nuz zakerni organizatori sa snazia rozbit pismak!


papouch
14. 01. 2017
Dát tip

..pražského času................nééé, von nemůže napsat "středoevrpského"! Von ně musí štengrovat.Tož gút. Já uspořádám čtení - ale naštorc - vídeňského času!

:-))


:-) to je milé.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru