Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdce

25. 01. 2017
2
3
773
Autor
Cimanad

Srdce

Srdce je pro život důležitý svalový orgán.

Srdce je symbolem lásky. Proto ta čokoládová srdce pro zamilované na svátek Valentina, perníková srdce z pouti.

Ten, kdo má srdce na dlani, má jistě srdce na pravém místě. / I když půjdeme do důsledků, anatomicky je srdce na levé straně./

Někdo má zlomené srdce, jinému spadne srdce do kalhot. Důvody zlomeného a následky spadlého si domyslete sami.

Jsou tací, kteří mají srdce jako kámen, když jim něco leží na srdci.

Prý lidské srdce funguje jako druhý mozek a asi to tak opravdu je. Pokud se srdcem onemocníte, současná lékařská věda je na takové úrovni, že vám dokáže srdce vyměnit, pokud se najde vhodný dárce. Z vlastní zkušenosti jsem poznala, že i když se srdce vymění, člověk je stále stejný, má stále stejné myšlení, chování,cítění - prostě vše je stejné jako dřív, nové srdce tyhle věci nezmění.

Tak nakonec Vám můžu ještě poslat srdečný pozdrav a buďte všichni zdrávi.

 

 


3 názory

Cimanad
30. 01. 2017
Dát tip

Díky :-))


Kočkodan
26. 01. 2017
Dát tip
Nemel jsem to srdce ti tady nezanechat vubec zádnou odezvu, takze alespon: :-)

Gora
25. 01. 2017
Dát tip

Vyměnili ti srdce? Srdečně gratuluju a zdravím:-)))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru