Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pie Jesu

09. 04. 2002
16
0
3476
Autor
Bix

pie Jesu

pije Jesu

prosím, nezúr

ak ho nájdeš pri stole

nie v kostole

 

pije, Jezu

nohy prezul

od večera do rána

muzika mu vyhráva

a on pije, Jezu


..skuskove???...

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
ani nápad, žiadna haluz :o)

Naso
16. 05. 2002
Dát tip
čo tak poslať túto báseń pápežskému nunciovi? :-) Bixi je slovami čoraz hravejšia!!!

Bix
06. 05. 2002
Dát tip
Rekvizitár: myslíš, že píšem stále rovnako ?? Nechcem, aby mi automaticky ľudia tipovali kvôli tomu, že som Bix, som rada, že v tomto si iný a Tvoje kritiky sú pre mňa dobré, preto ďakujem. Keby si poznal Petulu, vedel by si, že je to milé a fajn stvorenie, nič desivého. Bloncí: aj mne :o) Nebudeš náhodou v Rakovníku ? *

Bloncka
05. 05. 2002
Dát tip
doufám, že mi bude i letos umožněno na Tebe mrknout skrz plameny táboráčku moc mi to chybí * b.

Bix
29. 04. 2002
Dát tip
Na Petulu nasiahať !! Je skvelá ! Milý Rekvizitár, ďakujem za kritiku - ale, hm, trošku nekonštruktívna :o))) Snaž sa citovať presne: Pie Jesu pije Jesu Necíť nenávisť. Poviem Ti, ako túto báseň beriem ja - je veľmi konkrétne adresná, nenachádza sa v nej hovorová reč, iba úryvok z ľudovej piesne ( muzika mi vyhráva/ a ja pijem, pijem, pijem, pijem/len z plného pohára ). Je pre mňa láskyplným pohľadom na niekoho, o koho mám ale trochu strach, trochu strach z nepoznaného. A obraciam sa na niekoho ( Jesu ) - ktorému sa s tým zverujem, s láskou a dôverou. Je to pokojné a trochu smutnoláskyplné vyznanie - toť môj zámer. Formálne to môže byť zlátanina ( keď to tak vezmeš ), ale nie je samoúčelná ako hranie so slovíčkami - obsahovo je za ňou oveľa, oveľa viac. Rozpol viery a sveta. Piatku v krčme, čohokoľvek, čo tam uvidíš. Ak neuvidíš, nevadí - aj na to sú básne - aby sa nepáčii. Ešte raz ďakujem za Tvoj čas a iný pohľad na vec.

Mythus
21. 04. 2002
Dát tip
najprv mi to nedošlo...ale, ono, po tom piatom zopáknutí... :)))) nehovorí sa predsa, že opakovanie....

Pepo
17. 04. 2002
Dát tip
Ako sa už vyjadrila Petula.

cipe
15. 04. 2002
Dát tip
milý postreh !!!

Misli
11. 04. 2002
Dát tip
*

Tynic
10. 04. 2002
Dát tip
Bříza : Hmmmm omáčky....:o)

zolli
09. 04. 2002
Dát tip
Ježíš, to je pěkný!!!!!! Tak dnes po dlouhý době lituju, že nemám možnost zařazovat výběr!

Bříza
09. 04. 2002
Dát tip
Bix - to říkáš tomu pravýmu - radši zkontroluj, že voda zůstala doopravdy vodou - abys třeba omylem neuvařila brambory na víně - to by se zas Tynda - jak ho znám, cpal jenom omáčkou ...

Helča
09. 04. 2002
Dát tip
*

Bix
09. 04. 2002
Dát tip
Bříza :o))) hej hej - asi by to bolo tak

Open
09. 04. 2002
Dát tip
je to tak jet to tak* proc to jenom katolici zpiraj?

Bacil
06. 04. 2002
Dát tip
*

kafka
05. 04. 2002
Dát tip
*

Bix
05. 04. 2002
Dát tip
Petula:mám rada Tvoje postrehy,akékoľvek sú:o)ď.

hermit
04. 04. 2002
Dát tip
TIP

Print
04. 04. 2002
Dát tip
Uf....*!!!

Petula
04. 04. 2002
Dát tip
Na kritiku nemám, promiň! Jen vidím, že je to dobré a chápající! Je to moc hezký návod k životnímu postoji, názoru...

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru