Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ouplněk chlapa

01. 03. 2017
3
7
337

Když mi bylo pět let, byl jsem sice ještě neosrstěn, ale zato jsem měl hlas jako Johny Cash. Snad to bylo tím hlasem a vyzpíval jsem si na přírodě už rok na to ochlupení. Moje mužnost, do té doby neúplná, nabyla náhle vrcholu. Lze říct, že již ve svých šesti letech byl jsem ouplný chlap.

Přišlo to náhle a já si všiml, že spolužačky kolem mě docela jinak voní a jejich pleť je krásnější než ta klučičí nebo jakou mívají ještěrky u babičky na zahradě. Začal jsem si jich víc všímat a dělat na ně čičí. A ony za to na mě dělaly oči. Prostě jsem vstoupil do své přirozenosti náhle a bez okolků, jako se vstupuje doprostřed věci samé. Byl jsem v zahradě lásky. A nad vší tou tělesností do krásy se oblící svítil jsem jako chlap v ouplňku.


7 názorů

u nás se říká

měsíček nad hnojem

:)


Lakrov
02. 03. 2017
Dát tip

Přijde mi to jako jakási parodie, ale nevím na co a nevím ani, bylo lo to tak (jako parodie) myšleno.  


To jsi byl pěkná poukázka na chlapa. :-)))


Děkuji, děvčátka moje. Posílám polibek.


Gora
01. 03. 2017
Dát tip

:-))))))))))))


agáta5
01. 03. 2017
Dát tip

:)))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru