Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Panda

11. 03. 2017
1
2
571
Autor
Gustavo

Panda

(Neděle 27.3.2016)

(účastníci rozhovoru – MUDr.Benda, Ing. Martinovský, Mgr. Martinovská. Na stole talíře od nedělního oběda, žlutá maceška, prázdná karafa na vodu, káva. Venku je krásný jarní den)

 

MUDr. Benda:" Ten taky už blbne!"

Ing. Martinovský:"Kdo? Tady teďka blbne lidí. To musíte líp specifikovat."

MUDr.Benda:"No ten Bobek."

Ing. Martinovský:"Jo vy myslíte toho, no..., ředitele ZOO."

MUDr. Benda:"Jo, blbne. Už začal taky kecat o tý pandě. Klesnul v mých očích, klesnul....Takovou potvoru sem tahat. A víš kolik je nájem?"

Ing. Martinovský:"Nevím. Vím jen, že Číňani ji nikomu nedají, jen jí půjčujou."

MUDr.Benda:"No, a víš za kolik? Milion dolarů za rok!!"

Ing. Martinovský:"No, to je dost. To mi připadne fakt hodně."

MUDr.Benda:" A to není všechno. Musí tady být ošetřovatel a ještě jeden. Minimálně dva. Pak tý potvoře musejí postavit extra pavilon. To jsou taky miliony. A to platíme všechno my!"

Ing. Martinovský:"Postavit pavilon, to jsou desítky milionů. Mě tedy taky připadne nechutný, že to zvíře pronajímají. Jako nějakou věc. To je hnus."

MUDr. Benda:"Jistě!....To se radši podívám na obrázek pandy a je to. Copak to sem musej vozit?! Všechno se platit bude, ošetřovatelé, pavilon. A ta potvora žere jen bambus, myslím...no a to žrádlo sem budou taky vozit. To ani za Hitlera nebylo, takovýhle poklonkování!"

Ing. Martinovský:"No to nevim, ale každopádně jsou to zbytečný peníze. Copak ta ZOO dneska už nemá narváno? Vždyť to nepotřebují. Když je hezky, tak tam není k hnutí."

MUDr.Benda:"Jistě...."

Mgr. Martinovská:"...to by jim za ty peníze mohl tu pandu někdo hrát, ha ha."

Ing. Martinovský:"No jasně! Nebo by mohli vzít nějakýho obyčejnýho medvěda a oblíknout ho do pandí kůže... Haha!"

MUDr. Benda:"Jako Hašek. Přemalovával ty psy. Dělal rasy. Tak by jim přemaloval nějakýho medvěda na pandu....za pivo."

Ing. Martinovský a Mgr. Martinovská se smějí. 

MUDr.Benda se napije kafe. 

František Martinovský na gauči kouká do mobilu a nedělá nic. 

Anna Martinovská začne zpívat. 


2 názory

Jarrda
11. 06. 2017
Dát tip

Dzravím. 

Tak trochu se šplhám po žebrech seznamu rodiny Martinovských.

Zajímavé mapování, velká pointa to není. Ale lepší než Vondrovi či Tlučhořovi.


Gora
11. 03. 2017
Dát tip

Tak jsem přečetla druhý rozhovor a nevím, zda tahle forma je ideální...každý by mohl takto opisovat své dialogy..  vidím snad jako deníkový záznam  bez nějaké obecnější platnosti.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru