Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Sýr

11. 03. 2017
0
0
599
Autor
Gustavo

(31.1.2015, sobota ráno)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský, Mgr.Martinovská)

 

MUDr.Benda si bere do ruky kus sýra:"Se to nějak sype, to se dřív takhle nesypalo, když do toho člověk zakrojil."

Mgr. Martinovská:"Nevim, takhle to bylo i dřív, ne?"

MUDr.Benda: „Ne, takhle se to nesypalo".

Mgr. Martinovská:"Asi je ten sýr vysušený..."

MUDr.Benda:"To asi ne."

Mgr. Martinovská:"...hm, to asi ne, je jen takový suchý..."

Ing. Martinovský:"A v tom je nějakej rozdíl? To je přece to samé – suchý a vysušený! To sis teď odporovala v jedné větě. Není vysušený, je jen suchý...ha ha."

Mgr. Martinovská:"No, vysušený je něco jiného než suchý."

Ing. Martinovský:"Jakto, je to přece úplně to samé. Jediný rozdíl je, že něco bylo mokré a teď je to suché, takže došlo k tomu procesu vysušení, kdežto suchý znamená, že to bylo suché od začátku, je to prostě pořád suché a nikdy to nebylo mokré."

Mgr. Martinovská:"Ha ha, ne, není to to samé...."

Ing. Martninovský nervně:"Teď jsem ti to přece vysvětlil. Výsledek je stejný, takže je to to samé."

Mgr. Martinovská rozverně:"Ha, ha, není...."

MUDr. Benda přikyvuje

Ing. Martinovský odchází z kuchyně


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru