Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Oštěpařka

11. 03. 2017
1
0
536
Autor
Gustavo

Oštěpařka

(5.6.2016, neděle večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský. Běží televize, ČT sport. Na stole chleba, sýr Niva, drobky, čtyři prázdné hrnky a tužka bez hrotu.)

 

Televize:"...a Barbora Špotáková se poprvé představila na tomto mítinku před domácím publikem po zranění nártní kůstky...."

MUDr.Benda:"Že si nedá pokoj."

Ing. Martinovský:"Co, vždyť je pořád dobrá!"

MUDr.Benda:"Ale kdepak. Bývala! Už je za vrcholem."

Ing.Martinovský se usmívá:"Á, náš sportovní komentátor, nebo snad promluvil lékař?"

MUDr.Benda:"Jistě! Vždyť je to jasné. Zlomila si kost. To je znamení, že je třeba odejít."

Ing.Martinovský:"Ale už zase hází dobře."

MUDr.Benda:"Ale kdepak. Říkali, že byla pátá. To je konec. Tělo si jasně řeklo. Je za vrcholem. Tělo řeklo „a dost!". Při běhání si zlomí kost. To přece není normální. Měla by dávno skončit. Je stará. Má se končit na vrcholu."

Ing. Martinovský:"No to asi jo, ale jak to poznáte? Ještě loni byla nejlepší a teď je olympijská sezóna. Tak jak může vědět, že už je za vrcholem. Třeba jí teprve vrchol čeká."

MUDr.Benda:"No to je samozřejmě těžké, to je jak Beneš. Ten taky pořád říkal, že politik má odejít na vrcholu a jak dopadl. Seděl tam až do konce."

Ing. Martinovský sebere drobky ze stolu, jde ke koši a hodí je tam:"No, to jo."

MUDr.Benda:"Nehledě k tomu, že do Brazílie by dneska jel jen šílenec."

Ing. Martinovský:"To jako kvůli tomu viru zika?"

MUDr.Benda:"Samozřejmě"

Ing. Martinovský:"Hm, asi bych tam taky nejel."

MUDr.Benda:"....máš tam čaj?"

Ing. Martinovský:"Jo, něco tu je."

Dvojice sedí a kouká na televizi, kde ukazují kolik je stupňů v evropských městech.    


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru