Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Anticharta

15. 03. 2017
0
0
523
Autor
Gustavo

Anticharta

(18.1.2017, středa)

(Účastníci rozhovoru - MUDr.Benda t.č. v důchodu, Ing. Martinovský. Na stole suchý chléb, černý čaj, svícen bez svíčky, drobky od pečiva, v televizi na ČT 1 běží dokument o Antichartě)

Ing. Martinovský sleduje dokument:"To stejně bylo hrozný, ta Anticharta."

MUDr.Benda:"No."

Ing. Martinovský:"Říkají, že si mysleli, že podepisují prezenční listinu."

MUDr.Benda:"To asi ne. To museli vědět."

Ing. Martinovský:"Hm, také si myslím. Určitě to museli vědět. Minimálně to museli vědět ti zpěváci, kteří se sešli v divadle Komedie o týden později. To jsem ani nevěděl, že to pak ještě pokračovalo v dalším divadle."

MUDr.Benda:"No, já taky ne. A před chvilkou ukazovali to samé shromáždění z roku 1939 na podporu Hitlera."

Ing. Martinovský:"Úplně stejný, že jo."

MUDr.Benda se směje:"Jo, úplně."

 

Dvojice sleduje dál televizi

 

MUDr.Benda:"To Vlasta Burian taky hajloval."

Ing. Martinovský:"Vážně?"

MUDr. Benda:"Jo, maminka mi to říkala. Viděla ho v divadle. Vyšel na pódium a zvedl pravici jako nacistický pozdrav. Všichni zkoprněli, celé obecenstvo, ha ha. A pak říká "Takhle vysoko skáče můj pes, když večer přijdu domu."Ha ha." Kousne do chleba s Lučinou.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru