Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Hotel Imperial

15. 03. 2017
0
0
454
Autor
Gustavo

Hotel Imperial

(29.6.2015, pondělí ráno)

(účastníci debaty - MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Na stole Lidové noviny, Týden a Respekt)

 

MUDr.Benda:„Koukej tady je hotel Imperial."

Ing. Martinovský:"Kde?"

MUDr.Benda:„Tady v Lidovkách je fotka."

Ukazuje fotografii v novinách. "Chtějí ho rekonstruovat. Tam jsme bydleli po válce."

Ing. Martinovský:„Jo? Tak to byste se tam mohl pak jet podívat. Do těch samých pokojů. To by bylo dobrý, ne?"

MUDr.Benda pokyvuje hlavou:"Jo, to jo. Tady v přízemí jsme měli pokoje. My tady a naši tady. A tady je ulice k nádraží."

Ing. Martinovský:"A jak dlouho jste tam bydleli?"

MUDr.Benda:"Od června do září 1945....Každý ráno se valily úplný davy z toho nádraží. Každej měl tašky a kufry. Všechno prázdný. No a večer to všichni táhli plný zase zpátky na to nádraží. Na to jsem koukal z tady toho okna."

Ing. Martinovský:"Vzali si co chtěli."

MUDr.Benda se napije čaje:"Jo, nakradli si. Ani unýst to nemohli...." 

Ing. Martinovský zamyšleně hledí do hrnku s čajem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru