Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Putin a jeho čeládka

15. 03. 2017
0
0
568
Autor
Gustavo

Putin a jeho čeládka

(24.1.2015, sobota ráno)

(účastníci debaty - MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Lidové noviny na stole, snídaně.)

 

MUDr.Benda: „Tady vidím, že to je úplně stejný jako za Hitlera, ty SS".

Ing. Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No, Putin si založil nějaký úderný oddíly, to je úplně stejný."

Ing. Martinovský:„Jako že na svojí podporu? A jako jak, založil?"

MUDr.Benda:„To je úplně stejný!"

Ing. Martinovský:"Ale, co je stejný!?"

MUDr.Benda:"No to jsou takové ty úderné oddíly, které nastoupily, když byla někde nějaká demonstrace a všichni se jich báli."

Ing. Martinovský:"Takže něco jako Lidové Milice."

MUDr.Benda:„Jo, přesně. A tady čtu, že do jejich čela jmenoval nějakého Zaldostanova, kterému vloni v březnu dal nějakej metál...jo řád cti mu dal. A tenhle Zaldostanov je znám tím, že je hlavním představitelem Nočních Vlků, říkají mu „Chirurg" a nosí koženou bundu...No to je úplně stejný."

Ing. Martinovský:"Jo, kožené bundy, kožený kabáty...aby se jich lidi báli. Si vemte, když půjdete na demonstraci a někdo takový tam přijde. To bych se bál."

MUDr.Benda:"No dyť se jich lidi taky báli! A jak to skončilo!"

Ing. Martinovský:"No, ...nedobře. Jak je možný, že se to pořád takhle opakuje!?

MUDr.Benda:"Ten Putin není normální. To je úplně stejný. Úderky, který rozhánějí demonstrace. A prej se jich už tam přihlásilo tisíc."

Ing. Martinovský:"No, vždycky se najdou blbci, kteří do toho vstoupí, to je jasný."

MUDr.Bendapřikyvuje

 

Ing. Martinovský mlčí a čte si o druhé míze chlapů v příloze Relax, asi ho to zajímá, protože je v tom věku, kdy na chlapy přijde krize.

 

MUDr.Benda:„Těch se bála i policie."

Ing. Martinovský:"Jako těch za Hitlera? A jak se to jmenuje, ty Putinovo oddíly?

MUDr.Benda:"Antimajdan."

Ing. Martinovský:"No, moc pěkný..."

MUDr.Benda:"Jo, těch se bála i policie."

Ing. Martinovský:"To je divný, ne?"

MUDr.Benda:"No, bylo to tak."

Ing. Martinovský:"Ale tyhle oddíly přece nemají žádnou oporu v zákonech, ne?"

MUDr.Benda:"To nevim..."

 Ing. Martinovský:"Jo, ale myslím, že třeba asi byl nějakej zákon o Lidovejch Milicích. Takže asi něco měli."

MUDr.Benda přikyvuje.

Ing. Martinovský:„Je to blázen ten Putin."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru