Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Profesionálové

16. 03. 2017
0
0
525
Autor
Gustavo

Profesionálové

(8.7.2015, středa ráno)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský. Běží televize, ČT sport, na stole rybízový koláč)

 

Televize:"...v letošním grandslamu je to další turnaj v pořadí..."

MUDr.Benda:"Co je to grandslam?"

Ing.Martinovský:"To jsou čtyři nejdůležitější nebo největší turnaje v tenise. Wimbledon, ten asi znáte, ne? Rolland Garos..."

MUDr.Benda: „Co to je?"

Ing.Martinovský:"Ten je v Paříži. Pak je myslím v New Yorku, Flushing Meadows a pak Australian Open."

MUDr.Benda:"Ty to nějak znáš."

Ing.Martinovskýskromně:"No, tohle nějak vím."

MUDr.Benda:"No, ale v tom jsou taky prachy."

Ing.Martinovský:"No jasně. V tenise jsou dobrý prachy."

MUDr.Benda: „To bych zakázal."

Ing.Martinovskýpobaveně:"Jak zakázal?!"

MUDr.Benda:"Zakázal bych hrát pro prachy!"

Ing.Martinovský:"To už tak prostě dneska je. Když se tomu věnujete osm hodin denně, tak nemůžete vedle toho chodit do práce. Musíte se tomu věnovat naplno, abyste vyhrával. A chcete si tedy tím i vydělat, abyste něco měl, než skončíte."

MUDr.Benda:"Já bych to zakázal. Mělo by se hrát a sportovat jen pro radost. Jako dřív."

Ing.Martinovský:"To ale dneska nejde udělat. To je takový vývoj. Jak byste to chtěl udělat?"

MUDr.Benda:"Prostě by se nesmělo trénovat tolik! Stejně je to nezdravé."

Ing.Martinovský:"Ha ha, vy jste dobrej. Vy jste dobrej diktátor. Ale když chcete někoho porazit, tak musíte víc trénovat. I třeba amatérsky. Fotbalisti taky trénují pořád, aby mohli jet na mistrovství světa."

MUDr.Benda:"To bych taky zrušil."

Ing.Martinovský:"To přece nejde. Kde by porovnávali síly ti vaši amatéři?"

MUDr.Benda:"Na olympiádě. Dojeli by tam vlakem. Dostali by vavřínový věnec a jeli by zpátky. Žádný prachy!"

Ing.Martinovský:"A jak vás znám, tak byste určitě některý sporty zakázal úplně."

MUDr.Benda s úsměvem:"No samozřejmě!"

Ing.Martinovský:"Tipnu si. Fotbal. Hokej. Box. Sjezdové lyžování, že?"

MUDr.Benda:"Jo, přesně."

Ing.Martinovský:"A nechal byste turistiku, běh a plavání."

MUDr.Benda:"To by šlo."

Ing.Martinovskýs úsměvem:"No, myslel jsem si to. Takže byste takhle seděl za stolem a říkal: „tenhle sport je dobrý, ten je zdravý, ten můžete dělat a tenhle už ne..." A co třeba ten tenis?"

MUDr.Benda:" Hm, tenis.... To by taky ještě šlo, ale ne za prachy..."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru