Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Tenkrát v Číně

17. 03. 2017
0
0
462
Autor
Gustavo

Tenkrát v Číně

(4.9.2015, pátek ráno, snídaně)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing. Martinovský)

 

MUDr.Benda:„Pojď se tady na něco podívat". Mává Lidovými novinami.

Ing. Martinovský:"Co je tam?"

MUDr.Benda:"Vidíš tady tu fotografii? To je co?!"

Ing. Martinovský:„No, jo, Zeman a Putin. Potkali se v Číně."

MUDr.Benda:„Podívej se,  jak se Putin tváří. Říká si, co ty jsi zač? Ty se mi budeš hodit!"

Ing. Martinovský:"...hm, on je takový studený čumák a nic na něm není poznat. Za to Zeman včera..."

MUDr.Benda skočí Ing.Martinovskému do řeči:"....jo, viděl jsi to?! Jak stál a čekal až ten blbec o holi k němu přileze? Jako milostpán, když čeká na svého poddaného."

Ing. Martinovský:"Jo, to bylo divný. Je to v Číně a nikdo z nich tam není doma, ale Zeman se tam belhá až k němu."

MUDr.Benda:„Ani krok vpřed Putin neudělal."

Ing. Martinovský:"Má Zemana na háku. A ten blbec se může rozplynout: „Zdrástvujtě tovarišč...." Nebo co to říkal, když tam za ním přišel."

MUDr.Benda:"Pořád za ním leze! To je taková ostuda. A co si asi myslí Putin....?!"Další užitečný blbec!"

Ing.Martinovský přikyvuje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru