Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Internet

17. 03. 2017
0
0
402
Autor
Gustavo

Internet

(16.4.2015, sobota ráno) 

(Účastníci debaty - MUDr.Benda, Ing. Martinovský.  Na stole leták z Kauflandu, snídaně.)

 

MUDr.Benda sedí a čte  noviny: „Tak našli, že Zeman zase lhal".

Ing. Martinovský:"Jo, ten lže ale pořád, takže to není zas tak nic moc."

MUDr.Benda:"Jak mluvil o tom, že Churchill psal Hitlerovi dopis."

Ing. Martinovský:„A?"

MUDr.Benda:„No, žádný dopis mu nepsal....."

Ing. Martinovský:"Hm, to je jak s Peroutkou."

MUDr.Benda:"Zjistili, že to Zeman četl na internetu. Já pořád říkám, že ten internet je na nic."

Ing. Martinovský:"Internet není na nic..."

MUDr.Benda:„...Je to na nic! Samé polopravdy a špatné informace!"

Ing. Martinovský:"Internet je skvělý! Když se chci dostat z bodu A do bodu B, hned si najdu, kdy mi jede tramvaj a jak dlouho jede a podobně. Je to rychlé a většinou správně."

MUDr.Benda:"Je to na nic!"

Ing. Martinovský zvýšeným hlasem:"Ale to není chyba internetu! To je chyba lidí, kteří na internet ty informace dávají. To je jako kdyby se Zeman zeptal pani Novákový na pavlači a ona mu řekla, že je to takhle a on to pak šíříl. To je úplně stejné! Vždy je potřeba si informaci ověřit a je jedno, jestli to říká bába na pavlači nebo to je na internetu!"

MUDr.Benda:"To je jak ten pokrývač."

Ing. Martinovský:"Jo, myslíte toho našeho, jak tam měl uvedené to špatné telefonní číslo na svých stránkách, že...?"

MUDr.Benda přikyvuje:"Jo".

Ing. Martinovský nahlas:„Ale to je chyba toho pokrývače, že to číslo nezměnil! Za to nemůže internet!"

MUDr.Benda:„Ale je to na internetu, takže je to špatně."

Ing. Martinovský nervně:"Ježišmarjá! Víte co?! Řekněte mi radši, jestli dnes chcete jet do toho Mountfieldu s tím vertikulátorem."

MUDr.Benda:"Já nevim. Tam budou mít zavřeno, ne?"

Ing. Martinovský:"Budou mít otevřeno. V sobotu dopoledne by měli mít otevřeno."

MUDr.Benda:"Tak se radši podíváme na otevírací dobu."

Ing. Martinovský s potutelným úsměvem:"Kam?"

MUDr.Benda:"No, na ten tvůj internet přece..."

Ing. Martinovský:„ ...s váma je stejně sranda...!" Odchází z kuchyně k počítači.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru