Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Sloupek

17. 03. 2017
0
0
444
Autor
Gustavo

Sloupek

(27.2.2016, sobota ráno)

(účastníci debaty – Mgr. Martinovská, Josef Martinovský t.č. v tercii, Ing. Martinovský, František Martinovský, t.č. v sekundě. Na stole zbytky po snídani, přibližně 9 hrnků a sedm talířků, okoralá kůrka od chleba z předchozího dne.)

 

Mgr. Martinovská:"Franto, nehraj si pořád s tím mobilem a přečti si tady ten sloupek."

Josef Martinovský:"Cožéé, sloupek?! Co to je za kravinu!"

Mgr. Martinovská:"No, sloupek, tady v novinách. Jak nějaký mladý kluk v Íránu udělal film o graffiti v Teheránu a chytli ho, ten film se ani nikde nevysílal a odsoudili ho na rok do vězení a 223 ran."

František Martinovský:"Jo, potom."

Josef Martinovský:"Sloupek, taková blbost, tak řeknu článek!"

Mgr.Martinovská:"Ano, to je článek, kterému se říká sloupek."

Josef Martinovský emotivně:"Nic takového neexistuje! Žádný takový literární útvar neexistuje! Sloupek, pche!"

Mgr. Martinovská:"No samozřejmě, že existuje. Když řeknu někomu, přečti si ten sloupek v novinách, tak každý ví, co má hledat a co si má přečíst. To je novinový formát."

Josef Martinovský nahlas:"Do prdele!..."

Ing. Martinovský z vedlejší místnosti:"Pepane, zklidni se, ano?!"

Josef Martinovský řve schválně víc:"Do prdele! Nic takového není. Musíš říct, přečti si ten článek v tomhle sloupku. Sloupek je jen, jak to vypadá, ale je to článek! Vždyť jsi to řekla, je to formát, háááhááá!"

Mgr. Martinovská klidně:"Tak si to najdi na Googlu."

Josef Martinovský klidněji:"Jo, tam mi to najde sloupek od plotu, sloupek já nevim jakej, ale sloupek v novinách jako žánr stoprocentně ne, do prdele!"

Ing. Martinovský z vedlejší místnosti:"Pepane!"

Mgr. Martinovská:"Nicméně, koukám, že sis ten sloupek stále nepřečetl. Děkuji ti Františku, žes mi odnesl prádlo."

František Martinovský:"O." (pozn.autora: „O" znamená „ano")

Josef Martinovský:"A mě nepoděkuješ jó, to je dobrý."

Mgr. Martinovská s úsměvem:"Děkuji ti Pepíčku, že jsi mi odnesl prádlo."

Josef Martinovský kouká do mobilu:"No proto. Není zač. Jdu hledat portály." (pozn. autora – hra na mobilu, kdy člověk běhá venku a sbírá portály...předchůdce pokemonů)

Ing. Martinovský se směje, vezme koště a vymetá pavučiny po celém bytě. Anna Martinovská mu pavučiny ukazuje. 

František Martinovský kouká do mobilu a zběsile jezdí palcem nahoru dolů. 

Josef Martinovský kouká do mobilu a je klidný.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru