Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Jogurty

17. 03. 2017
2
1
560
Autor
Gustavo

Jogurty

(11.3.2016, pátek večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Mgr.Martinovská. V kuchyni na zemi tašky s nákupem. Na všech volných plochách v kuchyni jsou nějaké potraviny.  Zapsal Ing. Martinovský.)

 

MUDr.Benda:"Co to je za divný jogurty?!"

Mgr. Martinovská koukne na plato jogurtů na kuchyňské lince:"Co je s nima, normální jogurty jsem koupila."

MUDr.Benda: „To jsou s cukrem, ne?!"

Mgr. Martinovská:"Ne, to jsou bílé jogurty."

MUDr.Benda:"Jsou divný, to určitě není OLMA."

Mgr.Martinovská:"Je to OLMA. Bílé jogurty jsem koupila."

MUDr.Benda:"To je OLMA? To není OLMA."

Ing.Martinovský oči v sloup.

Mgr.Martinovská:"Je to OLMA."

MUDr.Benda:"To určitě není OLMA."

Ing. Martinovský čeká.

Mgr. Martinovská vezme do ruky jogurt:"Je to OLMA, velikonoční edice."

MUDr.Benda:"Aha." Odchází z kuchyně.


1 názor

Debraket
17. 03. 2017
Dát tip

Ahaha, tak tohle je totální sága suchýho vyhonění si nad pomíjivýma titulama dutých hlav :D Svým způsobem se mi to líbí, nechám si to na víc dní. 

Jinak doporučuju (fakt hodně hodně doporučuju) dát dolů odkaz na další díl miniatury, aby si to mohl člověk rychle projet :) Uvítal bych to u všech jednodušších děl, kor když je budeš takhle chrlit (je to v editoru - vložit link; někde vpravo nahoře..)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru