Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

príchod ešte ďalšieho Ježiša Krista

19. 04. 2017
1
2
473

Druhý príchod Mesiáša Krista Ježiša nastal v roku 2028, kedy sa podarilo izolovať jeho DNA pomocou teologického matematického počítačového modelovania hypotetickej svätej DNA, ktorá znamená spasenie, a kľúč k nej ponúkala Štvrtá kniha Mojžišova, ktorá keď ju prečítaš odzadu v hebrejčine, a skonvertuješ do genetického jazyka cez BibleGen, softvér navrhnutý kresťanskou hackerskou komunitou "Boha do internetu", získaš genetický kód s podivuhodne svätými vlastnosťami, ako napríklad svätosť, alebo sláva Božia.
Následne povstal On, menoval sa Mocný Orol, žiarilo to z neho, svietil ako voda, čo zavlaží púšť v tvojich očiach, a ty si/vy ste naveky objavil/a/o/i toho orla, ako sa derie a svätosť vás obohacuje, a vy cítite, že je to lepšie, ako čokoládka s nálepkou, ktorú pred dvadsiatimi rokmi dostal jedného dňa v škôlke na olovrant. Orol to proste dal, a zrazu to celé žiarilo orlom.
"Rozostúpte sa besá i nebesá, prichádza mocný Cukrovinky Čierny Princ Nárekov!" zahrmel hlas osudu, i z neba zostúpili zošľahané vajcia už s pridanými stabilizátormi a arómami, oblialo ich čokoládou, sprevádzali ich nebeské chrobáky roháče ktoré mali sedem hryzadiel a dvanásť zadočkov, a to celé zavŕšil jeden veľký útloň váhavý (Nycticebus coucang).
Potom sa všetky kostoly a sväté miesta na svete pospájali do veľkého obrazca, kde bolo v latinčine napísané "Christianos ad leones", čo znamenalo "Hoďte kresťanov levom!", a bolo to symbolické volanie o pomoc odkazujúce na časy Rímskej ríše, kedy kresťanstvo bolo prenasledovaný underground, pretože väčšina svetových náboženstiev v rozvinutom svete neprežila tzv. veľký memetický kolaps, ktorý nastal potom, ako internetová kultúra zmazala hranicu pravdy a fikcie, ne/prítomnosti irónie, a filozofickej otázky "je to umenie, alebo náhodné zoskupenie textu?", a tým pádom všetky náboženstvá prežívali na pokraji internetu a venovali sa im úzke komunity ľudí prebývajúcich na pár dní v prírode a venujúcich sa podivným rituálom súvisiacich nejakým spôsobom s Bohom.
Tento nápis zablikal v rytme S-O-S, načo sa na nebesiach ako odpoveď zjavil nápis "MODLITE SA VIACEJ". Oni sa začali modliť viac, lenže potom si uvedomili, že keď sa modlíš jednu modlitbu dokola, je to mantra, a to sú praktiky východných náboženstiev. Prineskoro sa uvedomili, i Boh na nich zoslal pohromu a utrpenie vo forme tabakovej mozaiky, diaportovej nekrózy čučoriedok a mačacej dysautonómie, i neprežili oni tieto pliagy a pohynuli.
I nebolo viac kresťanov, ale Mocný Orol tým zatočil, a nakazil ľudí svätosťou, oni odrazu lapali po dychu a orly padali dole hlbinami ich posvätna, tam sa stretli s koňmi a spolu odplávali oceánom túžob do železničnej stanice lásky skrz výhybňu dlhotrajúcej kontemplácie, a odrazu im to bolo jasné, a netajili to ďalej, odrazu v nich vybuchol Boh, a vznikla nová generácia kresťanov, títo mikrodávkovali LSD, programovali procesory a budovali hardvér Boží založený na najnovších poznatkoch z neuroteológie.
Mocný Orol im kázal a dával vorkšopy o tom, ako si založiť úspešný startup, ako sa obliekať do roboty, ako sa vyrába svätý hardvér, aké programovacie jazyky sa dajú použiť pri jeho programovaní, a celé to začalo prekvitať láskou priamo od Boha a celé to bolo čoraz svätejšie a žiarilo to a vôbec, všetky potrebné efekty to malo, ale išlo to aj hlbšie, nešlo to iba na dušu, ale aj do duše, či dokonca ešte do duše vnútri duše, a poprípade všetkých ďalších vnútier, ktorými vaša duša disponujete. A keď neviete, ako vaša duša vyzerá, ako viete, že ju máte?
Pane, ani váš pankreas jsem neviděl, a přesto jsem naprosto přesvědčenej, že existuje.
Ale existenciu pankreasu dokážeme rozpáraním vášho brucha poľahky. Kým duša je koncept, ktorý si vymyslela duša. Niečo ako keď je ľudský mozog presvedčený, že ľudský mozog je najkomplenejšou fungujúcou štruktúrou vo vesmíre.
Mocný Orol to zobral ako výzvu, chcel nájsť svoju dušu, rozpáral si brucho, a našiel iba pankreas. Od žiaľu, že jeho teória sa nenaplnila, nechal sa vykrvácať, a hovorilo sa, že pitie jeho krvi uzdravovalo obličky a konečník. Jeho telo bolo zabalzamované, umiestnené do akvária s rotačným magnetickým poľom, vďaka ktorému rotovala aj múmia Mocný Orol. Výhodou bolo, že ľudia si ju mohli zo všetkých strán pozrieť bez toho, aby sa pohli z miesta.

 


2 názory

Lakrov
24. 05. 2017
Dát tip

Čte se mi to trochu špatně (vůbec ne kvůli onomu mírně cizímu jazyku),  ale jako nápad je to celkem sranda, jako parodie na... nevím co.  Narážku na film Dědictví, ke konci, nelze přehlédnout.  Napsané je to tak trochu zbrkle, uspěchaně, ale to byl možná závěr.  Některé věty (souvětí) jsou možná přiliš obsažné -- když zpětně hledám,  které věty, je to asi jen ta úvodní "půlstránková".  A když odhlédnu ke jménu autora, mám dojem, že je to první text od něj,  který se mi líbí.  Tip.  


upupa
19. 04. 2017
Dát tip

Takej doby by som sa nechcel dožiť. Z dvoch dôvodov: Že stále bude existovať kostolné kresťanstvo a že stále budú existovať najhlúpejšie živé organizmy na svete - počítače.

O tvojom veku niet pochýb, mládež sa nám vzďaluje míľovými krokmi. Je to zaujímavý pohľad do mladej duše, teda do pakreasu. Fantáziu máš, len tak ďalej!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru