Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň ÓDA NA MACHRA

25. 04. 2017
5
16
901
Autor
pedvo


Před dlouhým časem jsem na Písmák vložil text písně „Óda na machra.“ Nyní se mi podařilo ji jakž-takž nahrát a lze si ji poslechnout na adrese

 https://youtu.be/9C7_viIT0Xc

 


16 názorů

zvedavec
16. 04. 2021
Dát tip

ako pozerám na komentáre, niektorí sa tuším cítili zasiahnutí :)

takže si toto piesňou trafil do čierneho      :D


pedvo
28. 04. 2017
Dát tip

Jejej, Sabatko, tos mi udělala radost, dík.


......líbí...................*/**


Gora
26. 04. 2017
Dát tip

pedvo, bylo mi potěšením...jsi vtipný a to cením:-)


pedvo
26. 04. 2017
Dát tip

Dodola - díky za tip


pedvo
26. 04. 2017
Dát tip

Dodola - díky za tip


pedvo
26. 04. 2017
Dát tip

Gora – Nevím, jestli by ti vymaloval, má toho moc.

Agáta5 i Gora – Jsem rád, že se vám můj hlas tak líbí. Teď začínám pracovat na ladných pohybech. Oběma vám děkuji za příjemné komentáře.

R.L. – Hele, ty komiku, jediný, kdo se kdy snažil vlézt mi do zadku jsi ty, se svým návrhem hudební spolupráce. Odmítl jsem tě kvůli tvým sprostým útokům, kterými jsi hýřil na všechny strany. Že zrovna ty nazýváš někoho jiného lizprdelkou, to už je opravdu hodno tajtrdlíka nevšedního kalibru.


Gora
25. 04. 2017
Dát tip

Tvůj hlas jsem slyšela prvně, a taky se mi zamlouvá:-)


agáta5
25. 04. 2017
Dát tip

mám ráda tvůj hlas :)


Gora
25. 04. 2017
Dát tip zvedavec

R.L. zase jsi nezklamal velkým J ve slově jsi...jsi pořád stejně nepoučitelný. Hrůza.


Gora
25. 04. 2017
Dát tip

Opravdu šikula...teď by se mi hodil např.malíř pokojů:-)  Pobavil jsi:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru