Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je jako dort

03. 06. 2017
0
3
429
Autor
Radmee

Láska je jako dort. Můžeš si vybrat ze spousty druhů. Když ti dá někdo ochutnat svou porci, nechceš přestat jíst i přesto, že ti doktor nakázal přísnou dietu.

Vyšiluješ, když ti někdo vezme talíř, ale ty jsi ještě nedojedl. I tak má cenu bojovat, protože nikdy nevíš, jestli tvůj dort není poslední.

Pokud ti někdo doporučí nějakou příchuť, jez opatrně. Co chutná jemu, nemusí chutnat stejně i tobě.

Miluju chuť lásky!


3 názory

Lakrov
30. 06. 2017
Dát tip

Nedokážu posoudit, je-li to ryzí originál, nebo zda je to něčim motivováno,  ale ta přirovnání jsou vcelku povedená a hezky mnohoznačná.  


Gora
09. 06. 2017
Dát tip

Hned název tvé mii mi silně připomněl:

matka F.Gumpa: Máma vždycky říkala: Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš.


agáta5
08. 06. 2017
Dát tip

hm... nechci se dotknout autora, ale tohle tu už bylo stokrát, nic nového, čtenáře nezaujme ... chtělo by to trochu víc přitlačit, co třeba láska je jako dort - marcipánový - občas přeslazený, po týdnu nakyslý, po roce .. ba ne, na tohle téma je všechna snaha marná... najdi jinou cestu, tahle je profláklá a nezajímavá :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru