Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Bez ducha

05. 06. 2017
3
1
498
Autor
Gustavo

Bez ducha

(5.6.2017, pondělí ráno)

(účastníci debaty – František Martinovský, t.č. v tercii, Ing. Martinovský, MUDr.Benda. Na stole jogurt, kobliha, prázdný hrnek od včerejšího večera a vázička s levandulí. František Martinovský sleduje obrazovku mobilního telefonu.)

 

Do kuchyně vejde MUDr.Benda:"Ježiš, zas tady sedíš?"

Framtišek Martinovský:"No a co jako mám dělat?!"

MUDr.Benda:"No nasnídej se, ne?"

František Martinovský ukáže koblihu a zvýší hlas:"Snídám, dědo, nevidíš!!"

MUDr.Benda:"Jo snídáš, ani nevíš co. Pořád koukáš do toho mobilu. Říkala mi Eliška, že tě viděla v parku, volala na tebe a ty jsi šel s tím mobilem, koukal do toho a vůbec nic nevnímal. Jde, jak bez ducha."

František Martinovský podrážděně:"No a co!"

MUDr.Benda spokojeně zopakuje svoji repliku, protože se mu líbila:"Jde, nic nevidí, neslyší. Jak bez ducha. Vždyť tě může zajet auto."

František Martinovský vzhlédne od mobilu a koblihy:"Jo, v parku mě zajede auto!"

Ing. Martinovský sleduje rozhovor a maže si rohlík džemem.

MUDr. Benda:"No jistě, vyjdeš z parku a ani nebudeš vědět kde seš a přejede tě auto."

Ing. Martinovský:"Říká ten, který hledal něco v mapě, když šel v Římě parkem, zakopl o kořen, rozbil si hlavu, odřel si loket a koleno a museli ho ošetřovat ve Vatikánské nemocnici."

Doktorovi cuknou koutky úst, otočí se a začne něco hledat v lednici. František Martinovský jí koblihu a kouká do mobilu. Ing. Martinovský připravuje kakao pro Annu Martinovskou.


1 názor

Jarrda
11. 06. 2017
Dát tip

Dzravím.

 

No, to se musím podívat do rodiny Martinovských. Začíná to trochu houstnout.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru