Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva rozdílné osudy

24. 07. 2017
0
1
448
Autor
amoresperros
Mami, vím, že postrádáš svou dceru, a vím, že postrádáš mou lásku. Jsi smutná, vidím to v tvých očích, hluboko uvnitř chceš plakat. Dříve byla jedna malá holka, a všechny ty věci kolem dospívání... Tebe, když nejvíce potřebovala, byla jsi pro ni moc daleko. Mě se tvá bolest netýká. Nechci tvou bídu, ani tvé peníze. Pokračuji bez tebe. Vždy se to, z nějakého důvodu, děje. Musíš konečně pochopit. Stojím na druhé straně propasti, která se prohlubuje, mezi našimi životy. Už ze mě vyrostla mladá žena. Ke mně jít nemůžeš, a ze svého místa jít zpátky přes propast nemohu a nechci. Čas vrátit zpět nelze. V tvém objetí, cítím jen krev a dusivý prach. Promarněná léta a z vlastní smrti strach. Odpustila jsem ti všechno, lásku k tobě už cítit nemohu, však.

1 názor

Dodola
24. 07. 2017
Dát tip

"Na svých dětech napravte, že jste dětmi svých otců" (citát nasprejovaný na zdi)

Bohužel, do čtyřiceti je na nápravu brzo, od čtyřiceti pozdě


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru