Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modré z nebe

27. 07. 2017
5
6
403
Autor
verulinda

                                                                                                                                                                            verulinda

 

Pod rozepnutým silným svetrem měla odkvetlou halenku.

Růž na rtech ještě více zdůrazňovala povadlou pleť a rýhy ve tváři, přesto, že ještě není stará. Seděla na lavičce stranou dění a trpělivě čekala na muže, který opakovaně odcházel a přicházel. Všechno co měla, stálo v modré igelitové tašce vedle lavičky, něco mu z ní dala.  Nemluvná žena, s nepochopitelně klidným výrazem ve tváři, která kdysi byla hezká, každý den tomu odcházejícímu a vracejícímu se muži nosí modré z nebe. Když se zas vrátil po nějaké době, dvakrát ji políbil na krk. Seděla se sluncem v zádech a beze slov,  s očima upřenýma na prosklenou budovu, ve které nikdy nebyla, poslouchala hudbu, která se k ní nesla z místa, ke kterému střídavě odcházel a vracel se muž. Muže jsem párkrát slyšela mluvit, ale její hlas neznám. Jistě je tichý a klidný.


6 názorů

verulinda
09. 08. 2017
Dát tip

díky, ano, oni se tak klidně chovají na rozdíl od jiných nebo aspoň je tak často vídávám


Lakrov
07. 08. 2017
Dát tip

Zvláštní klidnou atmosféru má tenhle "snímek". Dobře se to čte.  


agáta5
27. 07. 2017
Dát tip

neoslovilo


K3
27. 07. 2017
Dát tip

Oslovilo.


Alenakar
27. 07. 2017
Dát tip

Jednu takovou ženu znám. Je jí asi tak 55 a chodí poměrně slušně oblečená,večně ale sedí na lavičce před marketem,někdy s bezdomovci,někdy se "slušnými lidmi". Je asi hodně opuštěná,takže my,kteří si neustále stěžujeme na své rodinné povinnosti ,můžeme při pohledu na ni změnit názor. - Tvoje miniatura mi tu paní připomíná,takže tip.


Gora
27. 07. 2017
Dát tip

Nejdřív jsem nevěděla, jak to s tím odcházením myslíš, ale je  pěkně popsaný - ten úděl kdysi krásné ženy.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru