Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U lahvice dítě stálo

08. 04. 2002
9
1
8061
Autor
papouch

U lahvice dítě stálo

z plna hrdla přihnulo si

a to, co se potom dálo

v Kytici už popsal kdosi


1 názor

Ježková
23. 07. 2008
Dát tip
Che, takový znesvěcení...;) Ale velmi zábavný

Toxman
24. 04. 2002
Dát tip
Papouchu, za tohle si zasloužíš rybu, ale pokud ji nebudeš, musí Ti stačit tip a rybu si dám já :-)))

Jurik
23. 04. 2002
Dát tip
Hahahaha!!!!

alina
20. 04. 2002
Dát tip
Břízáčku: ufff, těžkej kalibr!:o)).....jako ze života.....*o*

Yeziiinka
19. 04. 2002
Dát tip
:))) Děkuju, Zolli, ale dokud půjde o Semafor, bude mi i nadále trapně, že jsem tu náhodu minula :) A jináč - viděla jsem Vás oba a oba jste mladí dostatedčně bujaře! :)

Bříza
19. 04. 2002
Dát tip
u lahvice dítě stálo jak z matčina prsu sálo v tomto světě nehostinném toužilo se ztřískat vínem myslelo si, že už může když čte "Dospíváte v muže" jenže vypil (sukin syn) místo vína terpentýn ...

Albireo
17. 04. 2002
Dát tip
U nás se zase říkalo: U lavice dítě stálo - ještě je tam načuráno.

zolli
17. 04. 2002
Dát tip
Yezí neblázni, za to u nás s papoušem, možná může věk a náhoda, že tohle víme :o))))) tedy u mne věk u papouše náhoda, abych se nedotkla jeho bujarého mládí :o)))))

Yeziiinka
14. 04. 2002
Dát tip
Tak vida, jak jsem negramotné... :( Zollinka, Papí, děkuju za rozšíření mého paloukovitého obzoru! (Jdu se někam schovat, jakože jsem tu vůbec nebyla...:(((...)

Miroslawek
11. 04. 2002
Dát tip
;o)))

papouch
11. 04. 2002
Dát tip
Yezii, to je přece pan mistr nad mistry Suchý, kterému nesahám ani po podrážku :-)

Nuitík
11. 04. 2002
Dát tip
chi chíííííííí**

Yeziiinka
10. 04. 2002
Dát tip
U lednice dítě stálo z plna hrdla zpívalo na tranďák si k tomu hrálo do rytmu se kývalo Hudba kvičí, nervy ničí nepeče se pečeně cosi syčí na vařiči matka křičí zděšeně: "Mléko prchá! Běda! Běda! Nateklo mi do Boty! Táta bude bez oběda pro tebe ty zlobo, ty! ... etc. - Tohle se zase recitovávalo u nás :) Papímu rozhodně *!

zolli
10. 04. 2002
Dát tip
Yeziiinko to je přeci kus Semaforské Kytice :o)))))

houmles
09. 04. 2002
Dát tip
donoseny potrati. Chlastaj jak prokopnuti. Peklo samo. Ale aby se zelinar jednoho krasnyho dne nedivil!

Bacil
09. 04. 2002
Dát tip
:-)) (Nestíhám bohužel psáti více než smajlíky)

Armand
09. 04. 2002
Dát tip
:))

Kastel
09. 04. 2002
Dát tip
:o)

hmhech chechty checht :-)))

Danny
09. 04. 2002
Dát tip
:)

pampelin
09. 04. 2002
Dát tip
:))

Vio
08. 04. 2002
Dát tip
No jo... u toho sem nedávno byl ;-)

Vole
08. 04. 2002
Dát tip
Keby som vedel o com to je tak by sa mi to pacilo

papouch
08. 04. 2002
Dát tip
Vole.> tys nečetlo Kytici od Erbena? :-)

Vole
08. 04. 2002
Dát tip
mm myslim ze to budem musiet v najblizsej dobe napravit....vyzera to zaujimavo:)dik za 'info':)

Vole
08. 04. 2002
Dát tip
('necetlO' sem to... :-))

Helča
08. 04. 2002
Dát tip
U lednice, u lahcice - chdák dítě u čeho bude stát příště :-))))

Astalavista
08. 04. 2002
Dát tip
V mládí jsme recitovali: dítě stálo u lavice chytlo šlupku do palice a když se pak probralo palici svou hledalo atd. Je to kravina, ale připomnělo mi to těch tvých pár řádků....:)

zolli
08. 04. 2002
Dát tip
V poledne má, dítě milé, zdá se značně krušné chvíle. Možná z lahve po klekání, nepilo by polekání. Ony totiž klekánice, holdují prý pití více!

Falka
08. 04. 2002
Dát tip
:o)))))))))) *

alina
08. 04. 2002
Dát tip
A sakra, papouši!!!! .......a já furt pro jakou povinnou četbu si to ty haranti k nám do tej knihovny choděj...no, hlavně že už mám jasno :oD)))

alina
08. 04. 2002
Dát tip

zolli
08. 04. 2002
Dát tip
Ale fuj alušo! Haranti?? Jak hovoříš o těch rozkošných mladých, četby chtivých, andílcích. Doufám, že to není následek jejich přespávání v knihovně? Vůbec pošli mi zprávičku, jak to u Vás vypadalo. Moji kluci byli v Ústí nadšeni!

alina
08. 04. 2002
Dát tip
zolli: no, nejčastější a zároveň nejláskyplnnější moje označení pro tento vzorek lidstva :o) je HADI....ale jinak též parchanti, prevíti, potvorečky, vobludy, cácory.....a jim podobné :o)). Záleží na jejich momentální hustotě na 40ti metrech čtverečních :o)) Já bzch ti jich pětašedesát na vodpoledne půjčila....možná by ses pak vyléčila ze svých rozkošně-andílkovských sklonů :o)))

zolli
08. 04. 2002
Dát tip
No ali, nevím zdali si četla Harryho Potera, ale vřele doporučuji přečíst si alespoň ten slabší zelený paperback (píšu to dobře?) s Názvem ..něco blabla o famfrpálu, je tam velice krásná stať, pro knihovníky povinná četba, jak jedna z kouzelnice knihovnice opatruje kouzly své milované knihy, aby je studenti (pro Tebe překlad: Hadi) neničili :o)))) A navrhuji přenést diskus do pošty, než nás tady zítra papouš rozcupuje na nudličky, že mu nabouráváme literární činnost pindama, značně odtažitýma od tématu :o)))))

alina
08. 04. 2002
Dát tip
:o))))

Tynic
08. 04. 2002
Dát tip
A zase :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru