Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hráč

03. 08. 2017
2
3
1455
Autor
bixley

Ráno jsem se probudil a hned se mi zalíbila představa, že budu zase hrát na kompu. Ale něco mi přišlo divný. Připadal jsem si najednou jako mravenec, všechno v pokoji bylo hrozně daleko. Nezmenšil jsem se? uvažoval jsem. Než jsem dolezl ke stolu, byl jsem unavenej jak po loňský brigádě okopávání brambor. Věci kolem mě byly přitom pořád stejně velký, třeba kytara a  trsátko. Přemýšlel jsem, jestli vylezu na kolečkovou židli. Mám povolit šrouby a pak je zas utáhnout? To nesvedu. Nebudu to vzdávat předčasně. Z posledních sil jsem se na židli vyškrábal. Na obrazovce svítil nápis: VÍTEJTE VE VIRTUÁLNU.


3 názory

agáta5
09. 08. 2017
Dát tip

:))


bixley
08. 08. 2017
Dát tip

Ano, ano, dnešní realita je taková psychedelická, vystihl jsi to. :-)


Lakrov
08. 08. 2017
Dát tip

Padá z toho na mě jakási zvláštní psychedelie, jejíž poodhalení v závěru  vnímám spíš jen jako částečné; probuzení do dalšího snu?  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru