Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmocnit se mocniny

06. 08. 2017
12
8
838
Autor
Indianska

"Neruš mých kruhů" Archimédes

 

Sbírám zlomky
z životů jinejch, abych
si dala dohromady celek.
Nejsem veličina,
co by pohrdala
úskoky a lžemi.
Já je obdivuji.

Metamorfózy lidskýho mozku
při hrách,
myšlení zapnutý na plný obrátky,
pohledy nekamarádů...

Tak strašně ráda vás tam vidím!

Odpovíte, Odpovíte?

Skládám si obraz ze vzteků
a slz a přitom se usmívám.
Každej přece ví,
jakej je výsledek,
násobí-li se nulou.

 

 

 

 


8 názorů

Miroslawek
08. 09. 2017
Dát tip

Dělnický básník: myslet, příteli, znamená hovno vědět, jak praví klasik. Nulou samozřejmě násobit lze.


myslím, že nulou nelze násob, jemi to líto, připomínáš mi jiřičku, co se učí létat...


Dítě které dřív lže bývá inteligentnější. Já si inteligence vážím, ale lidských her ne. Kdysi mohly být člověku užitečné, ale pokud tlupa tvoří stát, následky her jsou globální, vedou mozky zapnutý na plný pecky "manipulací" k apokalypse a k válce všech se všemi o vyčerpané zdroje... Země bez fosilních paliv uživí kednu miliardu lidí, a i když se to ví, stejně si vedeme svou. Protože není možné púrosadit pravidla záchrany, protože by lidi hrali hry, aby se měli dobře hned a tím by pravidla ze shora spadla. Dřív nebo později je nevyhnutelné, kdy jedena z napnutých strun houslí praskne (vyčerpání země, umělá hodnota peněz (např kdyby nejbohatší člověk koupil roční produkci jídla na zemi - opravdovou hodnotu má jen to co člověka drží při životě, třeba traktor za milion má větší cenu než patnáctimionový Ferrari ap. - znečištění zdrojů pro život, jaká koliv lidmi nekontrolovatelná katastrofa - např. kdyby si upšoukla sopka silou co Zemi postihne jednou za pět set let, pak bez válek zemře v řádech miliard lidí, ale války by byly.

Za námět a jisté obnažení člověka tip.


Dodola
15. 08. 2017
Dát tip

Asi rozumím.



Diana
06. 08. 2017
Dát tip

No ano, nula od nuly pojde. Ale život je mnohem hezčí s čistým štítem, než  v proradném  blátě, byť se "zatým teletem". Obsah básně mi nesedí.


Bosora
06. 08. 2017
Dát tip

Krásně seskládané obrazy. Líbí a tipuji:-))


Danny
06. 08. 2017
Dát tip
zajímavé nápady, dobrý název

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru