Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chi, chi, chi! Cha, cha, cha!

07. 08. 2017
5
7
650
Autor
Ozzozorba

Chi, chi, chi! Cha, cha, cha!
Ten chrobák ale chrápe, chápeš?
Tady u chalupy, kousek od Chlebounkova na chladné zemi, daleko od své chodbičky.
To je chroust! Jen se podívej! Chromované chmýří mu dodává jisté charizma.
Úplný chlupáč! Žádný chytrák to ale nebude.
Všichni chrousti už dávno dochroustali a jsou pryč. Chachaři jedni!
Zanechali zde líného chrousta; možná že je churavý.
Podívej se, jak se choulí! Jak zběsile chňapá do vzduchu svými chapadly! Nebude chromý?
Jeho krovky vypadají jako převrácený chrám. Ach tááák! Už to chápu!
Pojď, uchopíme ho z obou stran, abychom ho mohli dát z cesty na stranu;
třeba tady na ten choroš, hned vedle té bílé chryzantémy.
Na vině bude zřejmě chmelová polévka, kterou tady chaoticky rozlila nějaká chvástající se chamraď.  
Chycený v chuti chmeloviny, usnul.
Chudáček charizmatický.


7 názorů

Ozzozorba
14. 08. 2017
Dát tip
tak nevím zda byl dotaz na mne (Ozzozorba) nebo Josephinu. Každopádně žádný brouk ani brouček nemůže být obyčejný. Třpytí se více než nablýskaná limuzína.

Norsko 1
13. 08. 2017
Dát tip
Klobouk, paní. Krásné. Kde se ve Vás vzala ta citlivost pro obyčejného brouka? *

Josephina
12. 08. 2017
Dát tip

znám jen Cibulku - a ta je na spadnutí (usedlost)


Ozzozorba
09. 08. 2017
Dát tip
Ondřej Sekora byl super! Doporučuji taky (pokud neznáš) Gianni Rodariho "O statečném Cibulkovi"

Kočkodan
08. 08. 2017
Dát tip
Hospody jsou plné dvounohých chroustu...

Josephina
08. 08. 2017
Dát tip

veselé povídačky z přírody, o broucích zvlášť - to je moje (odchovance Ondřeje Sekory!)


Danny
07. 08. 2017
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru